V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
siism että teet töitä esim 4 kuuktutta saamatta palkka alinkaan tekisitkö itse, mieti vähän ne on provisiopalkkoja usin ja jos ei saa myytyä mitään jää ilman palkkaa.
mä käyn töissä että mun elintaso nousee en sikis että mulle tulaa siitä kuluja
Sun työllistymistä vois auttaa joku enkun kurssi. Oisko ideaa? Osaatko ruotsia?
Hae sitä energialaitoksen vuorotteluvapaa sijaisuutta. Täytät ainakin sen työttömyysehdon..
si menen puhelinmyyjäksi enkä sa palkka akoska en ole trpeeksi myhyvä. silti mun pitäis jopllakin maksaa vuokrat ym, miten kuvittelet sen onnistuvan?
Niin? Työtä se silti on.
si menen puhelinmyyjäksi enkä sa palkka akoska en ole trpeeksi myhyvä. silti mun pitäis jopllakin maksaa vuokrat ym, miten kuvittelet sen onnistuvan?
Jos tulot on pienet, niin sitte voi hakia lisäksi työttömyysetuutta. Niin mä oon ainaki tehny ja saanu palkan lisäksi työmarkkinatukea.
en edes kysynyt , kun niillä oli jo kolmen viimeisen viikon aikana kovin vähän töitä, siellä ei tarvita kuin yksi työntekijä ja koko paikka on kiinni heinäkuussa ja toimistotyöntekijä pitää lomansa samaan aikaan.
Muistaksni nissä monissa tyäpaikoissa oli oltava SUJUVA englanninkielen taito,. vahinko vaan en osaa englantia niin etä TOIMISTOSSA pärjäisin englamnnin kielellä.
j
Rollolainen, oota rauhassa, kyllä se sun unelmatyö vielä tulee tuonne sivuille, sulla on hyvä koulutus kuitenkin työllistymisen kannalta
Rollolainen, oota rauhassa, kyllä se sun unelmatyö vielä tulee tuonne sivuille, sulla on hyvä koulutus kuitenkin työllistymisen kannalta.