Varoitus: maailman historian huonoin ripsiväri!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Etsin yhtäti sitä oikeaa, täydellistä ripsiväriä ja nyt hairahdin ostamaan Nivean sellaisen kaksipäisen maskaran ja se on HUONO!! :/

Älkää vaan muut tehkö samaa virhettä. Harjat on huonot, väri on huonoa, purkki on huono. Siis huono.
:( ;)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Varoitan vielä näin illallakin. :D

Ja samalla kysyn vinkkejä maailman historian PARHAASTA ripsiväristä. :D

Mielipiteitä on varmaan niin monta kuin on ripsarin käyttäjiäkin mutta minä en luovu Kanebon 38:sta ;) . Se halvempi versio, oliskos joku silk-systeemi, on kyllä kamala, harja on susi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli taidanpa jättää sen kauppaan :) Mikä tarkoitus oli sillä toisella harjalla? Niin ja itse en ole koskaan löytänyt mitään hyvää ripsaria.

Se toinen pidentää ja toinen tuuheuttaa. Mukamas.

Mäkin olen varmaan 20 eri ripsaria testannut, myös yllä mainitut, mutta ei, en vaan löydä sitä parasta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä tykästyin tohon Max Factorin Maxim ...joku.. Semmoinen musta puteli, jossa on kultakoristelua siinä päässä. Ei varise ja hyvä harja. :)

Master Piece Max?

Tätä ostin tänään ja olen aiemminkin ostanut. Ihan hyvä tuote kyllä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Tämä on ollut lemppari monta vuotta, väriä tulee kunnolla : http://www.maybelline.fi/products/eyes/l29l30l31l207l624.htm

Tätäpä en olekaan kokeillut.
Sitä tavallista versiota, tumman sininen purkki kyllä, mutta en tätä taivuttavaa. Kiitos vinkistä. :flower:

Max Factorin masterpiece maskara... Ei se Max versio vaan kultanen tuubi.

Mulla pitkät erittäin suorat ripset, jotka suoristuu samantien jos ripsari on liian tuhtia... Tolla masterpiece maskaral pysyy ripset rullalla :heart:

Tämä on ollut lemppari monta vuotta, väriä tulee kunnolla : http://www.maybelline.fi/products/eyes/l29l30l31l207l624.htm

Minulla myös, näistä ns. halpismerkeistä on maybelinen mascarat olleet parhaita, varsinkin juuri tuo volum express.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä tykästyin tohon Max Factorin Maxim ...joku.. Semmoinen musta puteli, jossa on kultakoristelua siinä päässä. Ei varise ja hyvä harja. :)

Master Piece Max?

Tätä ostin tänään ja olen aiemminkin ostanut. Ihan hyvä tuote kyllä. :)

Juu, just tuo. :D Piti käydä tarkistamassa.

Dermosilin ripsari on kans ihan hyvää arkiripsaria. ...ainoo, et se ruskee on ihan liian vaaleeta... Pakko käyttää mustaa. :whistle:

Kanebon 38 mulla jäi käyttämättä loppuun. Ärsytti se poisottaminen ja silmissä ollessa se taas kirvelsi.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Max Factorin masterpiece maskara... Ei se Max versio vaan kultanen tuubi.

Mulla pitkät erittäin suorat ripset, jotka suoristuu samantien jos ripsari on liian tuhtia... Tolla masterpiece maskaral pysyy ripset rullalla :heart:

Mä olenkin vaan tuota Maxia testannut. Testataanpa tämäkin. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja TheGlobe:

Minulla myös, näistä ns. halpismerkeistä on maybelinen mascarat olleet parhaita, varsinkin juuri tuo volum express.

Tätä peesailen.Lisäksi tykkään paljon Lancomen ripsareista.Tykkäsin myös apteekin Acon ripsiväristä,sopi hyvin mun silmille jotka on aika arat ajoittain. =)

on Maybellinen Sky high curves ja siitä vedenkestävä versio.
kauan etsin myös itselle sitä sopivaa. itellä pitkät ripset ja kaikki muut ripsivärit veti ripset ihan tikkusuoriksi värin laittamisen jälkeen mutta kun eka vähän taivuttaa ja sitten laittaa tuota ni pysyy myös taivutettuna. Ainakin minulla :)

Mä olen tykännyt Avonin ripsareista ja siel onkin monenlaisia vaihtoehtoja. Niitä nimiä en nyt muista ja en jaksa lähtä meikkipussukkaa kaiveleen, mutta uskoisin et sieltä löytys sullekin sopiva vaihtoehto. Toki ois kiva jos löytäsit tuotteiden esittelijän kellä on noita näyte juttuja et näkisit livenä niitä harjoja yms. ja voisit sit kokeilla jotain.
Aika kohtuuhintaisiakin ovat et ei siinä itku tuu jos ei eka kerralla nappiin mene se valinta :)

Yhteistyössä