*varoitus* ÄÄRIMMÄISTÄ VALITUSTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katarina

Vieras
En ymmärrä miten aikuiset ihmiset voivat kirjoittaa niin hermoja raastavasti:
Protsku, äippäloma, huutis, oksutauti, rakkausarvet, tisut, ovis, broisku jne, jne jne.

Onko kaikki sanat pakko vääntää aivan typerään muotoon ja kuulostamaan siltä, kuin 5 vuotias olisi ne keksinyt???

Sitten nämä uusavuttomat tapaukset:

"Pitäisikö tuo lapsi viedä lääkäriin kun se on ollut sininen jo pari viikkoa??"
"Pitäisikö minun mennä lääkäriin, kun hiukset putosivat aamulla tyynylle??"
"Mikähähän tuota mun miestä vaivaa kun se kierii lattialla ja suusta tulee vaahtoa?? Pitäiskö huolestua??"

Sitten kysellään aivan kauhuissaan, että minkä väriset haalarit lapselle pitää ostaa ja voiko tuon väristä kaulahuvia käyttää tuon ja tuon kanssa, miten nakit keitetään, mitäs nyt kun on vain vettä ja kananmunia, mitähän niistä tekisi?? Kertokaa kuinka paljon meidän lapsi kasvaa ensi vuoteen mennessä, olenko aivan hirveä äiti kun käyn kerran vuodessa ulkona ystävieni kanssa, lapseni saa varmasti traumoja! Kuinka usein minun pitää harrastaa seksiä meheni kanssa, kuinka usein muut??? PINO!!!

Ja nämä yleisimmät aiheet:
Saanko lainaa, olenko lihava, mitä mieltä nimestä, KAIKKI PINOON irroneista varpaankynsistä lähtien, en tajua mitään facebookista.

Monet eivät myöskään tunnu tajuavan omista lapsistaan yhtään mitään,
Onko normaalia että se söi/aivasti/oksensi/nukkui/heräsi/itki/nauroi, miksi sillä on silmät auki koko ajan, miksi se nauraa itsekseen.

KIITOS

Yhteistyössä