Varmoja työpaikkoja ei enää ole

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sasa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yhtään terkkareissa ja lasareteissa touhuja katsellut, niin ei siellä ainakaan kukaan juokse mihinkään paitsi ehkä kahville.
Jatkuvaa huoneesta toiseen ramppaamista, ja 2minuutin diagnoosia saa poikkeuksetta odotella vähintään puolituntia..

Tiedä sitten mikä siellä alalla oikeasti mättää, vähän tuntuu että sekä että, vanhentuneet käytännöt ja suoranainen laiskuus..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä nyt;28850647:
yhtään terkkareissa ja lasareteissa touhuja katsellut, niin ei siellä ainakaan kukaan juokse mihinkään paitsi ehkä kahville.
Jatkuvaa huoneesta toiseen ramppaamista, ja 2minuutin diagnoosia saa poikkeuksetta odotella vähintään puolituntia..

Tiedä sitten mikä siellä alalla oikeasti mättää, vähän tuntuu että sekä että, vanhentuneet käytännöt ja suoranainen laiskuus..

Tää hoitsu tahtoo eka knnollista palkkaa työstää. Ennenkuin tuhlaan yhteenkään potilaaseen yhtään ajatusta sen syvemmin.
 

Yhteistyössä