Varkauden äidit ja odottajat

Ihanaa. kun tämä tapaaminen järjestyi näin helposti ja nopeasti. Sovitaan sit vaikka ensi maanantaina sit seuraava tapaaminen paikanpäällä. Eli tavataan maanantaina 21.8 LIIKENNEPUISTOSSA klo. 9 maissa. Kukin tulee kun ehtii :)
 
Äiti-74, laita vaikka mailiosoitteesi niin voin sulle mailata uusista ajankohdista ton tapaamisen suhteen. Toivotaan, että säkin pääsisit vaik sit seuraavalla kerralla mukaan =)

Me ollaan tästä kuoppakankaalta :)
 
Voitaisihan me autoilijat joku kerta tulla vaikka sinne Leppävirralle jos ei sieltä suunnalta löydy ketään jonka kyydissä voisi tänne päin kulkea. :) Onpa kyllä kiva kun meitä näinkin paljon löytyi ja vielä innokasta porukkaa! :D Ja meidän poppoo löytyy Könönpellosta. :wave:
 
uusi äiti
Harmi tosiaan kun kukaan ei ole täältä suunnalta :/ Linja-autolla toki pääsis mutta se on vähän vaivalloista pakata vaunuja ees taas linja-autoon jne.

Seurailen teidän tapaamisia täältä sivummalta, jospa tänne eksyisi joku täältäpäinkin.
 
Alustavasti poimin tälläisen osallistujien listan maanantaille;
Uppis
Tiuhtiainen
Valonia
Sanni-82
Kat-ja
ja minä


Lisää vaan sakkiin mukaan, ketkä vain suinkin mukaan pääsee. Kiva vähän alustavasti nähdä kuinka monta meitä on tulossa

=) <br><br>
 
Nyt tosiaan peukut pystyyn ettei satais maanantaina :/
Eiköhän me sen verran osata järkeä käyttää, ettei nyt kauhealla kaatosateella viitsitä kokoontua.

Meidän poppoo muuten asustelee puurtilanniemessä.
 
Mä katsoin alustavasti säätiedotusta, niin puolipilvistä lupas ja päälle 20 astetta, eli ei ainakaan sadetta ole vielä tietämillä. Mut säähän muuttuu nopeaan, mutta peukutetaan, ettei satais =)
Innolla kyllä odotan jo maanantaita B)
 
moi.. tääkin voisi tulla joskus tammikuussa ja helmikuun vaihteessa matkaan..jos te vielä silloin kokoonnutte.. sit olis masuasukki vähän isompi tuolla masussa.. kun töissä olen tonne asti ainakin ja kolmivuoroo..niin en varmasti jaksa/ eikä kerkiä tulemaan ennen sitä..
 

Yhteistyössä