Värinpoistosta ja uuden värin laittamisesta kysyttävää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anja

Vieras
Eli siis kuinka pian värinpoiston jälkeen laitatte päälle uuden värin? Laitatteko jo samana päivänä? Näin mä olen aiemmin tehnyt.

Mietin, että laitanko sen värinpoiston hoitoaineen jos pian jo värjään hiukset? Eli tarttuuko se väri niin hyvin jos on se hoitoaine laitettu? Kun ajattelin, että jos laittaisin sitten aivan lopuksi yhtä todella hyvää kampaajalta ostettua hoitoainetta.

Millä te muuten suojaatte hiusrajan kun värjäätte? Olen kuullut, että jotkut käyttävät jotakin öljyä ihon suojana? Mulla tulee kuitenkin aina alas hiusraja ja on ns. pulisongit niin aina inhottavasti tulee iholle väriä.

Mä oon laittanut värinpoiston illalla ja uuden värin seuraavana päivänä. Käytän niitä väripaketin hoitoaineita. Hiusrajaa en ole suojannut, mulla ei kyllä koskaan ole tarttunut väri ihoon kiinni niin ettei olisi viimeistään huuhteluvaiheessa lähtenyt pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon laittanut värinpoiston illalla ja uuden värin seuraavana päivänä. Käytän niitä väripaketin hoitoaineita. Hiusrajaa en ole suojannut, mulla ei kyllä koskaan ole tarttunut väri ihoon kiinni niin ettei olisi viimeistään huuhteluvaiheessa lähtenyt pois.

Mulla aina tarttuu värit kauheasti tiukkaan ihoon. :/ Ei lähde kokonaan pois vaikka kuinka hinkkasi jopa kynsilakanpoistoaineella.

Mä olen laittanut joskus kun itse värjäilin niin samantien, enkä laittanut välissä mitään hoitoainetta. On kyllä tosi rankka käsittely hiuksille, että sen jälkeen saa pitkään käyttää kunnolla hoitoaineita ja naamioita.
Itse olen huomannut että bonacuren kosteuttava suojasuihke pitää ainakin raidoitetun tukan suht ihmismäisessä kunnossa kun muuten tahtoo kuivua tuo raita osa aivan kamalasti.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä olen laittanut joskus kun itse värjäilin niin samantien, enkä laittanut välissä mitään hoitoainetta. On kyllä tosi rankka käsittely hiuksille, että sen jälkeen saa pitkään käyttää kunnolla hoitoaineita ja naamioita.
Itse olen huomannut että bonacuren kosteuttava suojasuihke pitää ainakin raidoitetun tukan suht ihmismäisessä kunnossa kun muuten tahtoo kuivua tuo raita osa aivan kamalasti.

Mulla on yhtä Keunen todella tehokasta hoitoainetta jota aion sitten käyttää tämän jälkeen.

Mulla on nyt värinpoisto päässä ja pesen pian pois. Myöhemmin illalla laitan sen toisen värin.

Yhteistyössä