Väriä päähän :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Saa nähä tuleeko tästä mitää.. :D Mulla nyt siis mustat hiukset, vaaleen tyvikasvun kera, en viittiny aikasemmin värjää ku tiesin et nyt leikkaan. Oikeelta puolelta on 3 mm sänki ja se omalla vaaleella värillä.

Ostin tollasen vaalennusvoiteen jolla tein isoja raitoja. Jos niihi sit väri tarttus paremmin. Ja kokeeks otin tollasen liilan värin jota en ennen oo nähnykään, joku vissii semipermanent tjtn.

Tässä käy kuitenki nii että mitää ei tapahdu eikä mikää väri tartu.. :laugh: :laugh:

On mul viel tuola puolikas paketti sinisenmustaa, kaiken varuiks :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä haluisin nää tummanpuhuvat värjätä vaaleiksi. Mitenhän onnistuisi, niin ettei tule keltainen :)

Tosi hankalaa hommaa.. Mä oon mustasta värjänny vaaleeks ja väkisinki se jossain vaiheessa sellanen kellertävänkukertava on :D
 
Oli just puhetta parturin kanssa niistä liloista väreistä, ku mulla ei kans ikuna tartu, tai sitten tulee punainen, eikä mikään luumu.

Se sanoi, että ne värit ei kuulemma ota, jos eka on vaalentanut. Pitäis olla joku pikmenttipohja siellä alla.. Olin ihan että "ahaa?"... että empäs sitten enempiä yritä näitä haivenia värjätä sen väriseksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:
Mie mietin että pitäiskö tuo tupsu värjätä..

Värjää toki! Joku jänskä väri.. :D

Siinä on vaan se ongelma, ku mie haluaisin kasvattaa tuon tooosi pitkäksi, ja eihän värjäys varsinaisesti ole hyväksi hiukselle. Jos se tuosta esim. ohenee paljon niin äkkiä on kokonaan pois.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä haluisin nää tummanpuhuvat värjätä vaaleiksi. Mitenhän onnistuisi, niin ettei tule keltainen :)

Tosi hankalaa hommaa.. Mä oon mustasta värjänny vaaleeks ja väkisinki se jossain vaiheessa sellanen kellertävänkukertava on :D

Ei se oon hankalaa kunhan hetken jaksaa olla sellaisella tummemman vaaleammalla :D

Ensin muutamat värinpoistot ja sitten Natural&Easyn Tuhkaopaali päälle. Muutaman viikon päästä sit taas värinpoistoa ja vaalennusta tuhkaan taittavilla aineilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Ei se oon hankalaa kunhan hetken jaksaa olla sellaisella tummemman vaaleammalla :D

Ensin muutamat värinpoistot ja sitten Natural&Easyn Tuhkaopaali päälle. Muutaman viikon päästä sit taas värinpoistoa ja vaalennusta tuhkaan taittavilla aineilla :D

Niinhän sitä äkkiseltään luulis, niin mäkin luulin.. ;) :D

Mulla ei ekakskaan tukka/nahka kestä kauheen montaa värinpoistoo. Viimeks just ku värjäilin mustasta blondiksi niin tein kaks värinpoistoo ja sen jälkee kuoriutuki päänahka pois :| Nooh, sit kans aattelin että tuhkalla taitan keltaisuuden pois.. Jesjes, lopputulos oli ihanan myrkynvihree ja oikeesti tosissaan vihree!! :o

Äkkiä kauppaan ja ruskeeta päälle :laugh: :laugh: Äijä sentään suvaitsi olla niin kannustava et totes vaan että "Onhan se kiva näin talvisaikaan ku ees jossain näkee vähän vihreetä.." :laugh:


 
Ny on liila päässä. Tolla vaalennusvoiteella ei kyl tehny yhtää mitää, punasen nahkan siitä sai.. :D Mut tää liila, tää on niiiiiiiiiiiin ihanan värinen! Perhana jos tää ei tartu ni mä en ala!! :D
 
En mä tosta väristä kyllä kuvaa saa ku on huono valo mut hyvä siitä tuli. Just noihi juuriin tarttu se lila ja kivasti sieltä sitten näkyy :D

Ja äijän kans tossa vielä vähän paranneltiin kaljua osuutta, siel ku oli sellanen typerä pykälä korvan alla ni se pois ja pyöristettiin vähän ja.. :D Mut on mul viel hiuksii :D
 
Ai niin ja sit ajettiin sänki pois. Hiusnahassa on viel väriä vähän ja kun se on liilaa niin näyttää ihan siltä ku oisin ottanu pataan niinsanotusti.. :laugh: :laugh: Täytyy kuoria kunhan jaksaa ni lähtee neki rippeet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
En mä tosta väristä kyllä kuvaa saa ku on huono valo mut hyvä siitä tuli. Just noihi juuriin tarttu se lila ja kivasti sieltä sitten näkyy :D

Ja äijän kans tossa vielä vähän paranneltiin kaljua osuutta, siel ku oli sellanen typerä pykälä korvan alla ni se pois ja pyöristettiin vähän ja.. :D Mut on mul viel hiuksii :D

Joskus kans laitoin tyvikasvuun liilaa (lopputukka oli musta) ja se oli tosi kiva näköinen :D Täytyyki kattoo jos ostais liilan kestovärin ja laittais sitä kun tulee seuraavaks juurikasvua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
En mä tosta väristä kyllä kuvaa saa ku on huono valo mut hyvä siitä tuli. Just noihi juuriin tarttu se lila ja kivasti sieltä sitten näkyy :D

Ja äijän kans tossa vielä vähän paranneltiin kaljua osuutta, siel ku oli sellanen typerä pykälä korvan alla ni se pois ja pyöristettiin vähän ja.. :D Mut on mul viel hiuksii :D

Joskus kans laitoin tyvikasvuun liilaa (lopputukka oli musta) ja se oli tosi kiva näköinen :D Täytyyki kattoo jos ostais liilan kestovärin ja laittais sitä kun tulee seuraavaks juurikasvua :D

Joo se näyttää tosi kivalta! Mä oon aina tykänny :D
 

Yhteistyössä