Saa nähä tuleeko tästä mitää..
Mulla nyt siis mustat hiukset, vaaleen tyvikasvun kera, en viittiny aikasemmin värjää ku tiesin et nyt leikkaan. Oikeelta puolelta on 3 mm sänki ja se omalla vaaleella värillä.
Ostin tollasen vaalennusvoiteen jolla tein isoja raitoja. Jos niihi sit väri tarttus paremmin. Ja kokeeks otin tollasen liilan värin jota en ennen oo nähnykään, joku vissii semipermanent tjtn.
Tässä käy kuitenki nii että mitää ei tapahdu eikä mikää väri tartu..
On mul viel tuola puolikas paketti sinisenmustaa, kaiken varuiks
Ostin tollasen vaalennusvoiteen jolla tein isoja raitoja. Jos niihi sit väri tarttus paremmin. Ja kokeeks otin tollasen liilan värin jota en ennen oo nähnykään, joku vissii semipermanent tjtn.
Tässä käy kuitenki nii että mitää ei tapahdu eikä mikää väri tartu..
On mul viel tuola puolikas paketti sinisenmustaa, kaiken varuiks