varhaoen lintu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
koko vartaloni on pelkkää orgasmia, värisen, nytkähtelen..tunnen pimpissäni lihaksesi joka sykkii vielä, pehmentyen pikkuhiljaa..rojahdan vatsalleni, ja sinä päälleni..annat suukon niskaani......

nyt kattisi käpertyy koppaansa pienelle kerälle, näkee ihania unia Pekastansa..ja aamulla herää hymyillen..Pekka mielessä..
Hyvää yötä!!

""sä kuljit pitkin käytävää ja katseet kaikki sait...se oli tosi näyttävää sä rikoit luonnonlait...mä tanssin hullunlailla koko illan koko yön mä tahdon heilua mä tahdon keinua kunnes ennätykset lyön...hymyn elämääni sä toit... pohjan tälle kaikelle loit... kaipuu häviää tunne mulle jää että kestää voisi tää""

""sun soittos vaan... saa mut sekoomaan...et armoo jaa...tänä yönä tanssin kuutamoon...kantaa voisit mua aivan salaa...tanssissa enkelien...se unet ja estot...meiltä vei""

""sä kampaat tukkaas kiiltävää ja ihan viereen tuut...myönnän että jännittää mutta unohdan jo muut...mä vapisen ja notkun...kun näyttää yritän...että pidän susta yhä enemmän""

..""Kun taas ilta vetää verhot eteen, etten eilistä mä nää
Kun varjot vajoavat veteen, katsees sydäntäni lämmittää
Nyt vasta ymmärrän mä miksi löytänyt en aiemmin
Sitä suurta rakkautta vaikka etsinkin
Kaikki on nyt päivänselvää, kun sä olet lähelläni juuri näin""....

""tahdon tanssia kanssasi valssin...suuressa salissa...kristallikruunujen alla...kiihkosta hehkuvana...poikki pitkien vuosien...käsivarsiisi kasvaen kiinni...niin että irtikään pääse en""

""Kai muistat aikaa kuuman heinäkuun kun kaksin antauduttiin pieneen seikkailuun...rannalle sannalle johdatit mun meitä saatteli lämpimät tuulet...kuumalla hiekalla toisiimme kietouduttiin...mua suuteli suolaiset huulet...mainingit rantaan löi...hellyytes ympäröi mun""

""Only love can make a memory....I'm a part of you"".

Hitaasti hyväilen sinua...painaudut rintaani vasten...sinulla on kauniiden polviesi yläpuolelle ulottuva ohut kesämekko...viimeviikkojen helteet ovat antaneet sinulle kauniin päivetyksen...pekka, mitä sä oikein meinaat...kysyt hädissäsi...käteni vaeltaa jalkojesi välissä...mekkosi toinen olkain valahtaa alas...tuoksut kesältä, auringolta, sinulta...avaat paitani nappeja...pari viimeistä nappia eivät tahdo aueta...riuhtaiset...napit lentävät...vedät paidan päältäni...punatut kyntesi hyväilevät tiukkaa vatsaani...olet oikea kissanaaras...vyönsolkeni aukeaa kilahtaen...revit farkkujeni napit auki...valtavan sykkivä lihakseni ponnahtaa esiin...naukaiset himosta...

raavin hellästi upeaa vartaloasi, nuolaisen rintaasi, katson ylös, näen silmissäsi odotuksen, himon..tartun housuihisi, vedän ne alas, samalla kun sinä pudotat mekkoni..seisomme vastakkain, alasti..nostat minut syliisi, kiedon jalkani ympärillesi..tunnen ison, kovan lihaksesi pepullani..suutelemme..
lasket minut alas, maahan selälleni....laskeudut hitaasti päälleni, kokoajan katson silmiisi, hukun niihin..kasvosi lähestyvät omiani, hyväilen hiuksiasi..yhdymme taas kuumaan suudelmaan..toisella jalalla levität reisiäni, polvesi hieroo kosteaa sykkivää häpyäni....

""Give me just a little bit smile..."" Sisälläsi tuntuu olevan kuin pieni tulivuori...rakas eihän se vielä purkaudu...kestäthän pitkään...varo pekan laavaryöppyä...se on loppumaton kun sen aika tulee...pimppisi on aivan märkä...huulesi turvonneet valmiina vastaanottamaan...nuolaisen vatsaasi...yniset ja vikiset...hyväilen tummaa kolmiotasi...kohta mirrini näet mitä kuuluu ja kuka käskee...suonikas lihakseni lepää hetken kolmiosi päällä...nyt riittää...nyt mennään...kohta nautit...sovitan lihakseni huulillesi...hitaasti ja hellästi työnnän sen luolaasi...sinulta pääsee pitkä aaaaaaah....poskesi palavat punaisina...olet niin kaunis...kiedot jalkasi ympärilleni...kesäkorkosi tipahtavat parketille....

...nojaudun päällesi...pidät minua kiinni hauiksista...kuiskaat että olen ihanassa timmissä...kultani puhut totta...puhdikkaasti työntelen lihasta sisääsi...pidän tahdin kuitenkin rauhallisena...välillä vedän taikasauvani kokonaan pois...hieron nupillasi nipukkaasi...kiemurtelet...hiuksesi ovat levinneet viuhkaksi parketille...puristelet kiveksiäni...tisusi nöpöttävät pystyssä hyväilyä huutaen...ikkunasta näkyy laskevan auringon kajo...silmät kiihkoista laajenneina katselet miten miekkani uppoaa pyhimpääsi...

oi kumpa tämä hetki kestäisi ikuisuuden..kuiskaan sinulle: ""rakas tule tänne, haluan maistaa miekkaasi""..nouset, tulet eteeni, miekkasi kiiltää nesteistäni..haluan maistaa makumme..tartun pakaroihisi, miekkasi uppoaa suuhuni..alat työnnellä sitä hitaasti edestakaisin, maistan makeansuolaisen oman makuni, sinun makusi..aaah..kiihotumme tästä lisää..alat työnnellä nopeampaan tahtiin..puristelen pussejasi...

...reisilihakset väristen kuin pikajuoksijalla olen armoillasi...kielelläsi pyörittelet terskaani...välillä lihakseni uppoaa rytmikkäästi punaisten huuliesi väliin...hengitän katkonaisesti...luulen näkeväni kauneinta unta...ei ei en enää kestä...kohta menee taju...kysyt vähän huolestuen...ethän pekkaseni vain tipahda...en ole kyllä enää varma...sähän imet mut ihan kuiviin jos tätä menoa jatkat...joku roti sentään pitää olla...voimakkaasti nostan sinut pystyyn...syliini...pöydänkulmalle...uihkaiset kun tajuat...että rakastelen sinua taas täyttä kyytiä...

nyt vapisevat jo minunkin reiteni, luulen putoavani pöydältä, niin hurja vauhtisi on..tartun käsivarsiisi..huudan suoraa huutoa..välillä suljen silmäni ja kun taas avaan ne näen seksikkään vartalosi josta huumaannun..kohta tunnen kun orgasmi lähestyy, alkaa jostain, en voi enää pidätellä, annan sen tulla kuin hyökyaalto...se tuleeeee, aaahhh!..ravistelee koko vartaloani, nännini kovettuvat, ihoa kuumottaa kaikkialta..pimppi supistelee, lypsää sinua..kohta et kestä enää sinäkään..tunnen miten alat tulla, huudat, silmäsi sulkeutuvat, kasvosi vääntyvät outoon virneeseen, huudat kuin susi..huutosi kaikuu huoneessa..painat vielä kerran syvälle..pimpistäni valuu valkoista nestettäsi.....vetäydyt pois, nostat minut istumaan eteesi, syliisi..tärisemme ja huohotamme molemmat......

Aaaahh... aivan tajutonta menoa... jotain ihan sanomattoman unelmaa... täysin jalat alta...tässä on kotipoika-pekankin karattava kohta ihan isojen kissojen yöhön...varjele kun pääsisit mukaan...

Yhteistyössä