V vierailija Vieras 28.07.2008 #1 Pääseekö kaikki halukkaat varhaisultraan vai pitääkö olla erityinen syy?
H HAS2006 Jäsen 28.02.2008 373 0 16 28.07.2008 #2 No en mä ainakaan päässy vaikka olisin halunnu, ku en tarkkaan tienny miten pitkällä raskaus jo oli.
V vierailija Vieras 28.07.2008 #3 Mulla nyt 4+2 eli ihan alussa mennään. Esikoista odotellaan ja malttamattomana odotellaan että kuulisi ekan kerran sydänäänet : )
Mulla nyt 4+2 eli ihan alussa mennään. Esikoista odotellaan ja malttamattomana odotellaan että kuulisi ekan kerran sydänäänet : )
M mimmali Aktiivinen jäsen 17.04.2007 3 784 0 36 28.07.2008 #5 Ainakin täälläpäin pitää olla syy.Mä pääsin rv 6 kun epäiltiin tuulimunaa tms.Muuten en ois päässy ku vasta viikolla 11 niskapoimuun
Ainakin täälläpäin pitää olla syy.Mä pääsin rv 6 kun epäiltiin tuulimunaa tms.Muuten en ois päässy ku vasta viikolla 11 niskapoimuun