varhais ultra? koska pääsee?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Pääseekö varhaisultraan vasta ensimmäisen neuvolan jälkeen? Eka neuvola vasta viikoilla 9+4 ja ei millään jaksaisi elää epätietoisuudessa onko kaikkihyvin :/ Pääseekö yksityisellä suoraan ultraan ilman ekaa käynti? Vai miten ne sydänäänet olisi mahdollista päästä kuulemaan?

Kiitos vastauksita <3
 
Me käytiin rv8 yksityiselllä ultrassa. Eipä siellä näkynyt kuin pieni pähkinän näköinen, mutta syke löytyi :heart:

Sydänääniä ei kovin aikaisin kuunnella. Meillä kuunneltiin vasta rv 13. Ennen kuunneltiin aiemmin, mutta usein niitä ei vielä kuulu ja turhaa huolta koituu siitä. Jos haluat selvyyden, varaa aika yksityiselle. Me käytiin mehiläisessä ja kela-vähennyksen jälkeen maksettavaa jäi n.80e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Me käytiin rv8 yksityiselllä ultrassa. Eipä siellä näkynyt kuin pieni pähkinän näköinen, mutta syke löytyi :heart:

Sydänääniä ei kovin aikaisin kuunnella. Meillä kuunneltiin vasta rv 13. Ennen kuunneltiin aiemmin, mutta usein niitä ei vielä kuulu ja turhaa huolta koituu siitä. Jos haluat selvyyden, varaa aika yksityiselle. Me käytiin mehiläisessä ja kela-vähennyksen jälkeen maksettavaa jäi n.80e.

voi, ihana kuulla <3 onnea :)
Toivotaan että se täältäkin löytyy :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Me käytiin rv8 yksityiselllä ultrassa. Eipä siellä näkynyt kuin pieni pähkinän näköinen, mutta syke löytyi :heart:

Sydänääniä ei kovin aikaisin kuunnella. Meillä kuunneltiin vasta rv 13. Ennen kuunneltiin aiemmin, mutta usein niitä ei vielä kuulu ja turhaa huolta koituu siitä. Jos haluat selvyyden, varaa aika yksityiselle. Me käytiin mehiläisessä ja kela-vähennyksen jälkeen maksettavaa jäi n.80e.

voi, ihana kuulla <3 onnea :)
Toivotaan että se täältäkin löytyy :)

Kiitos! Nyt jo 3kk ihana hurmuripoika. :)
Toivotaan, että teilläkin se löytyy. :) :heart:
 
itse olen käynyt yksityisellä kaikilla kolmella kerralla viikolla 7. Joka kerta syke löytynyt hyvin. Maksan mielelläni joitain kymppejä mielenrauhasta. 5vkoa lisää olis pitkä aika odotella. Onnea raskauteen:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
itse olen käynyt yksityisellä kaikilla kolmella kerralla viikolla 7. Joka kerta syke löytynyt hyvin. Maksan mielelläni joitain kymppejä mielenrauhasta. 5vkoa lisää olis pitkä aika odotella. Onnea raskauteen:)

Mä kanssa koen että se on pieni hinta mielenrauhasta. Kiitos paljon vastauksesta! :)
 

Yhteistyössä