Varhaisultra Helsingissä

Tätä asiaa lienee käsitelty aika monessa ketjussa, mutta tuntuvat olevan niin hajallaan ympäriinsä, että selvyyden vuoksi ajattelin tiedustella ihan omassa ketjussa tuoreita kokemuksia varhaisultrasta Helsingissä:

Minkälaisia hintoja olette maksaneet ja missä paikassa?
Millä viikoilla olette menneet ja näkyikö alkio+syke jo silloin?

Itse ajattelin mennä rv 6+5, mutta epäilyttää näkyykö silloin vielä mitään. Haluan ehdottomasti sinne varhaisultraan, koska olen kova stressaamaan ja haluaisin mieluummin tietää ajoissa, jos kyseessä onkin kohdunulkoinen tai tuulimuna. Esikoista siis odotan, joten kokemusta ei näistä asioista ole ja jännittää kovin!

Siilinlapsi + öttiäinen 4+4
 
Moi,

Itse kävin viikolla 7 (+5, muistaakseni) ja silloin näkyi alkio ja syke. Helsingin lääkärikeskuksessa maksoi n. 120 euroa, mikä oli mielestäni hirveästi. Vaikka mitäpä sitä ei mielenrauhastaan maksaisi... Kannattaa käydä, mutta muistaakseni sitä suositellaan vasta viikolla 7 tai 8.

Vetku + toukka 16+1
 
Matilda84
Femedassa on eri lääkäreillä hintataso eri. Mandelin Matti on erittäin mukava vanha setä, itse kävin hänellä kaksi kertaa ja hinta tosissaan oli n.85e /kerta. Itse kävin rv 6+4 menkkojen mukaan,joka oli liian aikasin koska ei näkyny muuta kuin ruskuaispussi.Eli vauva oli saanut alkunsa myöhemmin.Pari vko odottelin ja menin uusiksi ja johan löytyi vauva ja syke.Eli jos vaan maltti kestää ( tiedän kyllä kokemuksesta ettei se kestä )
:D niin odottelee rv8 ja sitte menee.Muuten joutuu maksaa tuplana huonolla tuurilla.
 
Kiitos vinkeistä, kovasti houkuttaisi tosiaan mennä jo viikoilla 6+5, mutta ehkä pinnistelen sen yhden taktisen viikonlopun yli niin että olis edes 7+1 plakkarissa..

Jos vielä muilla on vinkkejä edullisista paikoista niin ilolla otetaan vastaan! Tuo Femeda nyt ainakin vaikuttaa suht. kohtuulliselta, mutta eipä se opiskelijan budjetilla tekisi pahaa päästä vielä halvemmallakin.. :)
 
Mä oon käynyt kolme kertaa Bulevardin gynekologisessa Lääkärikeskuksessa, (Helsingin Lääkärikeskus). Hinta 85-120?. Kaikilla gynekologeilla on oma hinnastonsa (joka selvis meille vasta toisen käynnin jälkeen), eli kannattaa kysyä aikaa varatessa niin voi säästää aika monta euroa. ...eikä kannata mennä liian aikaisin, rahan tuhlausta sekin ja aiheuttaa vaan turhaa stressiä jos sykettä ei löydykään!!
 

Yhteistyössä