varhainen km...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Juupeli

Aktiivinen jäsen
16.08.2004
1 035
0
36
Heips! elikkäs minulla meni kesken viikolla 5+? , niin te muut joilla mennyt myös näin aikaisin niin oletteko vuotanut kunnolla?
Itse en vuotanut kun ihan vähän, joten sillä epäilen että olisiko kuitenkin mahdollista että pikkuinen olisikin vielä masussa... perjantaina on ultra, jossa tarkastetaan tämä tilanne...

Minulla km viikolla 6. Vuodin kyllä kunnolla kun sain lääkityksen. Minulla on yksi lapsi, reilu kolme vuotta. Hänen aikanaan vuosin ensimmäiset kymmenen vikkkoa, välillä runsaastikin. Toisinaan tuntui, että olis ollut oikeat kuukautiset. Onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin. En halua antaa turhaa toivoa, mutta ei vuoto aina merkitse keskenmenoa. Toivottavasti ultrassa löytyy "jotain mukavaa". =)

Moi!
Tänään sitten meni vauva taivaaseen rv 7+0 :'( Olin kuitenkin suunnitellut aborttia sillä lapseni ovat vielä niin pieniä (1v 8kk ja 7kk) en olisi jaksanut 3:men alle kolme vuotiaan kanssa, mutta miksi tämä keskenmeno tuntuu kuitenkin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pahalta???!!? mää en ymmärrä, on jotenkin niin paha olla :'( :'( :'( jotenkin nyt kun ajattelee niin olisi halunnutkin pitää sen, olihan se mun lapsi kuitenkin... vaikka noita on tossa jo kumminkin kaks niin olishan se kolmaskin ollut ihana asia.... koko ajan vaan miettii että miksi?? \|O eikä itkusta näy loppua :'(

musta alkoi vaan tuntua enemmän pahalta kun ap kirjoitti suunnitelleensa aborttia! eiks nyt sit oo kaikki hyvin joten miks poraat täällä, KESKENMENOpalstalla!? täällä monia joille lapset ois toivottuja, monia joilla niitä ei ole AINUTTAKAAN, ja sä kehtaat mainostaa täällä aborttia, ja sit itkeä kun "keskenmeno kuitenkin tuli".. ihme porukkaa.. opettele käyttämään ehkäsyä ja kasva aikuiseksi!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 00:24 ihmettelijä kirjoitti:
musta alkoi vaan tuntua enemmän pahalta kun ap kirjoitti suunnitelleensa aborttia! eiks nyt sit oo kaikki hyvin joten miks poraat täällä, KESKENMENOpalstalla!? täällä monia joille lapset ois toivottuja, monia joilla niitä ei ole AINUTTAKAAN, ja sä kehtaat mainostaa täällä aborttia, ja sit itkeä kun "keskenmeno kuitenkin tuli".. ihme porukkaa.. opettele käyttämään ehkäsyä ja kasva aikuiseksi!

eikös tuo nyt ollu jo vähän liikaa!?! aborttia joo sunnittelin aluksi, mutta tulin toisiin ajatuksiin... ja aborttia mietin sen takia kun lapset on niin nuoria vielä mulla ja se että toinen oli pieni keskonen, joten siinä on kanssa paljon enemmän hoitamista kun "normaalissa" lapsessa... ja tiedän kyllä että niistä ihmisistä tuntuu pahalle jotka on yrittänyt saada lasta jo kaun, mutta ei tule... yritin itsekin ensimmäistäni yli 4-vuotta!!!!!! ja tuosta ehkäisystä sen verran että olemme kyllä käyttäneet, mutta kerran se sitten petti ja tässä tulos... mitään pillereitä ym.. en voi käyttää... ja aikuinenhan minä jo olen, tuosta sinun kirjotuksesta päätellen vanhempi kuin sinä, mikä sinä olet ihmistä tuomitsemaan kun et edes tunne!???! elämän tilannekin jo mulla olis niin huono, että siksi mietin tuota aborttia (parisuhde meinaan)... mutta noh, kaikenlaisia ihmisiä tänne maailmaan mahtuukin \|O :'( eikö ihminen saa muuttaa mielipidettään?? mieti tyttö hyvä ennen kun tänne kirjotat, ymmärrän toki sinun pahan olosi, mutta rajansa kaikella!!! toivon että saa itsekin pian vauvan :hug:

Mulla tänään km 5+3. Aamulla muutama lorahdus ja menkkakipuja ja sen jälkeen niukempaa vuotoa. En ollut varma lääkärille mennessä että olisi jo mennyt. Luulin että on menossa vasta, mutta kohtu oli jo tyhjä. Nyt lääkkeet otettuani vuotaa normaalikuukautisten verran.

Surut surettu, etukäteen aavistettu. Uutta raskautta kohti menossa, Haginalle

Yhteistyössä