Varhainen km ja uusi raskaus?

Moi

Minä koen juuri ensimmäistä keskenmenoo, kyseessä varhainen sellainen, rv5+0 alko vuoto. Kauan se yleensä kestää? Ja nollaako se km vuoto kierron vai millo seuraavat menkat pitäs tulla? Ja tartteeko oottaa niitä menkkoja vai saako yrittää heti uutta raskautta?
Musta nää tuntuu lähinnä tavis menkoilta, kun vuoto ei nii kamalan runsasta. Alko eile limasella verivuodolla, tänää aika menkkamaista vuotoa. Alaselkäkivut on vaa kauheet ja väsymys jatkuu pahana..Millos nää oireet loppuu?
Välillä aina ajattelen, että nää onki menkat vaan, mut kivuliaammat..Uusi asia kun on, niin ihmeissäni oon. Ja eilen labroissa hCG ei edes näkynyt..Mulla "vikana" hidas hCG:n eritys, aikasemmat raskaudet plussannu rv7 ja rv8..Mutta nyt tiesin, että olen raskaana. Lääkäri sano, että mun taustoilla ei edes kerenny vereen erittää..Onkohan se vaan "käyny kääntyy" siel? Ku kiinnitymisvuotja olin huomaavani ja oireet siis vahvat ja varma olo.

Tosi sekavaa tekstiä..sellanen olokin on.
Kiitos kaikille, jotka auttaavat/neuvoovat :heart: :heart: :heart:
 
Mulla eka keskenmeno rv 7, vuoto kesti 6 päivää, menkat tuli juuri sen verran myöhässä, eli n. kp34, kun normaalisti kierto 28-29. Ehkäisyä ei käytetty ollenkaan. Taas plussasin niiden yksien menkkojen jälkeen ja taas keskenmeno rv 7. Vuoto taas vain 6 päivää. Ehkäisyä ei käytetty taaskaan. Menkat kp 35, toiset menkat jo normaalisti eli kp28. Ja taas plussasin, nyt viikkoja 13, ehkäpä tämä tästä jatkuu...
Jossain neuvottu, että ainakin yhdet menkat pitäisi odottaa, mutta ei mulle mainittu siitä mitään äitiyspolilla. Neuvolastakin sanottiin vain, että ei muuta kuin uutta yritystä. Eivät edes nähneet lääkäriin menoa tarpeelliseksi, mutta halusin käydä äitipolin ultrassa, ettei sitten sinne jää jotain. Onneksi en tarvinnut lääkkeitä enkä kaavintaa.
 
Jos se ois km niin tulis sieltä vähän muutakin kuin limaa.. Et ehkä ei sulla kuitenkaan ollut km. Menkat nyt vaan oli myöhässä, sellaista sattuu kun raskautta niin kovasti toivoo. :/

Jos se ois ollu km, niin sanotaan että vähintään yhdet, mutta mielellään kahdet menkat pitäis oottaa jotta kohtu ois palautunu kunnolla. Itse en malttanut oottaa kuin yhdet ja niin siinä sitten kävi että raskauduin mutta eipä sekään onnistunut :(
 
mulla tuli kans noilla viikoilla (5) keskenmeno.se vuoto kesti kipuinensa viikon,loppua kohden siis kipu helpotti,mutta vain fyysisesti. seuraavat menkat tuli vasta 6 viikon päästä,eli km veti kierron sekaisin,koska mulla yleensä hyvin säännöllinen kierto. lääkäri sanoi että saa yrittää heti uudestaan,eikä tarvinnut käydä missään jälkitarkastuksisa tms.
nyt on tullu kahdet menkat tuon jälkeen eikä ole vielä tärpännyt mutta toivossa on hyvä elää.jos jaksaa.
mutta voimia kovasti sulle!!! :hug:
 
Kävin tänää uudestaan lääkärissä, koska kivut ihan sietämättömiä, varsinki tuolla selässä..kyllä ne varhaista keskenmenoo pitää ainoana mahdollisuutena edelleen, koska muuten kaikki näyttää olevan ok, labrat jne.. Vuoto oli sen la kirkkaanpunaista ja eilisen sitten iha kunnon vuotoo, tänää taas hieman laantunut. Huolestuttaa tää kipu, miten ihmeen kauan se kestää näi pahana?

Ja mulle kans lääkäri sano, että iha suottaa alkaa odottelemaan menkkoja, jos vauva toiveissa. Luonto hoitaa sen, millo keho sopiva raskaudelle..JOten sillä mennää, kun tästä selviää.
 

Yhteistyössä