Varattujen miesten kännisekoilu muiden naisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko se vaan "oho, niin vaan kävi" "ei mitään tapahtunut" "oon kännissä vähän semmonen liian flirttaileva" "parempi unohtaa koko juttu"

Onhan se yleisestä ja näin kohta 45v naisena, eronneena ja karanneena pitäs tietää et kaikenlaista sattuu ja itsekin sekoillut. Mut itsestäni tiedän et silloin on ollut huono parisuhde ja hakenut sit jotain pönkitystä baarista tai jostain pippaloista flirttailemalla. Juu. Tyhmää, mut sittemmin sitten eronnut kun ei oo suhde ollut hyvä ja tyydyttävä.

Mut kuinka paljon pitkässä parisuhteessa olevat miehet sekoilee kännissä? Niin että vähän flirttiä, kehumista, halailua ja pussailua? Ja silti vaan se oma pitkä parisuhde porskuttaa. Siis oletuksena ettei ole mikään vapaa suhde, vaan kiinnijäämisestä tulisi kriisi.
Onks se miehelle ihan vaan pikku juttu eikä vaikuta siihen omaan parisuhteeseen? Niin kauan kuin ei oo tunteita näihin toisiin naisiin eikä tarkoituskaan erota.

Miksi mies puhelee kännissä toiselle naiselle kuinka upea nainen on, ja kuinka on jo pitkään katsellut tätä naista? Ja vähän vois vaikka pussatakin ja lääppiä jne. Ja pidemmällekin mennä.
Sitten selvin päin ollaan oman naisen /vaimon /perheen kanssa niin ihanasti eikä noihin muihin naisiin pidetä yhteyttä, kun nekin ehkä tahoillaan varattuja tai eivät hae parisuhdetta.

Onko se vaan se itsetunnon pönkitys? Haetaan sitä vastaavaa reaktiota naisilta; ollaan vielä jotain muiden silmissä - Keski-ikä jo menossa.

Osaako miehet vaan erottaa sen, että toi on mun vaimo ja perhe ja heitä rakastan, en halua oikeesti muita.
Ja ne muut on vaan jotain "kännissä vähän alkaa keulia"
Ehkä vaimokin tietää osan mutta ei kaikkea.

Ja muistaako miehet nämä sekoilunsa? Vai onko se sit totta kun mies sanoo, ettei muista tapahtumaa. Siis just sitä tapahtumaa, jossa ollut joku nainen. Muut tapahtumat illalta /yöltä kyllä muistanut.

Olipa sekava 😂
Mutta siis kaipaan keskustelua enkä mitään, että miehet on sikoja ja luiskaan vaan semmoset.

Just samaa itsekin mietin, kun vähän aikaa sitten yhden kaverin mies vähän kännissä tuli mulle avautumaan miten olisi tehnyt mieli kerran mua... Ja nyt pääsi suutelemaan. Minäkin toki yhtä syyllinen, vaikka en itse aloitetta tehnytkään. Olen myös suhteessa; eron partaalla kylläkin enkä tiedä tietääkö tuo kaverini mies sitä. Kaverini tietää kyllä.
Jälkeen päin kyselin että mikäs mikäs oli... No, ei kuulemma muista mitä oli tapahtunut. Eikä tarvi muistaa.

Onko se vaan "oho, niin vaan kävi" "ei mitään tapahtunut" "oon kännissä vähän semmonen liian flirttaileva" "parempi unohtaa koko juttu"

Onhan se yleisestä ja näin kohta 45v naisena, eronneena ja karanneena pitäs tietää et kaikenlaista sattuu ja itsekin sekoillut. Mut itsestäni tiedän et silloin on ollut huono parisuhde ja hakenut sit jotain pönkitystä baarista tai jostain pippaloista flirttailemalla. Juu. Tyhmää, mut sittemmin sitten eronnut kun ei oo suhde ollut hyvä ja tyydyttävä.

Mut kuinka paljon pitkässä parisuhteessa olevat miehet sekoilee kännissä? Niin että vähän flirttiä, kehumista, halailua ja pussailua? Ja silti vaan se oma pitkä parisuhde porskuttaa. Siis oletuksena ettei ole mikään vapaa suhde, vaan kiinnijäämisestä tulisi kriisi.
Onks se miehelle ihan vaan pikku juttu eikä vaikuta siihen omaan parisuhteeseen? Niin kauan kuin ei oo tunteita näihin toisiin naisiin eikä tarkoituskaan erota.

Miksi mies puhelee kännissä toiselle naiselle kuinka upea nainen on, ja kuinka on jo pitkään katsellut tätä naista? Ja vähän vois vaikka pussatakin ja lääppiä jne. Ja pidemmällekin mennä.
Sitten selvin päin ollaan oman naisen /vaimon /perheen kanssa niin ihanasti eikä noihin muihin naisiin pidetä yhteyttä, kun nekin ehkä tahoillaan varattuja tai eivät hae parisuhdetta.

Onko se vaan se itsetunnon pönkitys? Haetaan sitä vastaavaa reaktiota naisilta; ollaan vielä jotain muiden silmissä - Keski-ikä jo menossa.

Osaako miehet vaan erottaa sen, että toi on mun vaimo ja perhe ja heitä rakastan, en halua oikeesti muita.
Ja ne muut on vaan jotain "kännissä vähän alkaa keulia"
Ehkä vaimokin tietää osan mutta ei kaikkea.

Ja muistaako miehet nämä sekoilunsa? Vai onko se sit totta kun mies sanoo, ettei muista tapahtumaa. Siis just sitä tapahtumaa, jossa ollut joku nainen. Muut tapahtumat illalta /yöltä kyllä muistanut.

Olipa sekava
Mutta siis kaipaan keskustelua enkä mitään, että miehet on sikoja ja luiskaan vaan semmoset.
Naisilla tuo on vähintään yhtä yleistä, ellei jopa yleisempää.

Naisilla tuo on vähintään yhtä yleistä, ellei jopa yleisempää.
Mutta miten naiset selittää?
Mä myönnän että oon hakenut jännitystä ja sitä jotain hetken huumaa sekä imartelua ja oma suhde ollut huono. Oikeasti.
En mä vaan oo selitellyt että olin vaan kännissä hups oho tai et ei mitään tapahtunut.
Jos on suhteessa niin ei tommosia tapahdu jos kaikki hyvin.
Mut toki huonostakin suhteesta on vaikea lähteä tai myöntää että näin tapahtui.

"Et kyllä usko tätä, mutta siinä kävi siis sillai, että olin baari-illan jälkeen palaamassa kiireesti luoksesi, joten oikaisin metsäpolun kautta. Olut pissatti ja otin mahtavan ulokkeeni esiin helpottaakseni oloani. Olin vissiin niin kännissä, että unohdin palauttaa vehkeen housuihin ja laittaa vetskarin kiinni.
Ja sit minä kompastuin.
Ja juuri sillä kohtaa oli nainen alastomana ottamassa ilta-aurinkoa.
Ja se vaan lipsahti suoraan sisään.
Ja koska olimme molemmat juovuksissa niin kesti ainakin parikymmentä minuuttia päästä irti toisistamme.

Lupaan sinulle, että seuraavan baari-illan jälkeen en oikaise metsäpolkujen kautta, se on varma se.

Hyvin paljon mahdollista, että on niin jurpelossa, että ei edes muista mitä on tullut tehtyä, saati kenen kanssa. Paljon myös kaveriporukasta kiinni mitä niillä reissuilla tapahtuu.

Jos selvinpäin sekoilee niin sitten taitaa jo olla joku huonosti.

Sekoili sitten selvinpäin tai kännissä niin se ei ole hyväksyttävää, jos muuta ei ole sovittu.
Puolisoa tulee kunnioittaa siinä määrin, että jos känniääliönä tulee loukattua puolisoa niin juomisen voi lopettaa siihen paikkaan! On tärkeämpää pitää se oma rakas tyytyväisenä.

Hyvin paljon mahdollista, että on niin jurpelossa, että ei edes muista mitä on tullut tehtyä, saati kenen kanssa. Paljon myös kaveriporukasta kiinni mitä niillä reissuilla tapahtuu.

Jos selvinpäin sekoilee niin sitten taitaa jo olla joku huonosti.

Sekoili sitten selvinpäin tai kännissä niin se ei ole hyväksyttävää, jos muuta ei ole sovittu.
Puolisoa tulee kunnioittaa siinä määrin, että jos känniääliönä tulee loukattua puolisoa niin juomisen voi lopettaa siihen paikkaan! On tärkeämpää pitää se oma rakas tyytyväisenä.

Totta.

Mua ei luultavasti /kai oo koskaan petetty, tai ei ainakaan ukko oo jäänyt kiinni. Mulla nyt 4 pidempää suhdetta joista kolmesta lapsiakin. Yks mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja olikin pettänyt joskus naistaan. Kerran menin kotiin kesken työpäivä niin siellä hän oli yhteisen ystävämme kanssa ihan vaan olkkarissa vähän lähekkäin. Tää nainen tuskin mitään ois tehnyt mut loukkasi se kuitenkin. Eipä se suhde kauaa kestänyt sitten. Mut tein harmillisia päätöksiä koo koko elämääni liittyen sen ukon takia. Hitto. Löysin uuden miehen vähän ennen kuin muutin pois. Ponkulauta kuten sanotaan.

Noh. Enivei.
Tässä kun suhteissa on tullut kohta 30v niin kyllä sitä muut asiat voi loukata enemmän kuin joku kännissä vähän lääpittiin...
Mut selittelyt sikseen ja vastuu pitää ottaa siitäkin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Just samaa itsekin mietin, kun vähän aikaa sitten yhden kaverin mies vähän kännissä tuli mulle avautumaan miten olisi tehnyt mieli kerran mua... Ja nyt pääsi suutelemaan. Minäkin toki yhtä syyllinen, vaikka en itse aloitetta tehnytkään. Olen myös suhteessa; eron partaalla kylläkin enkä tiedä tietääkö tuo kaverini mies sitä. Kaverini tietää kyllä.
Jälkeen päin kyselin että mikäs mikäs oli... No, ei kuulemma muista mitä oli tapahtunut. Eikä tarvi muistaa.
Jatkan itselleni. Oltiin kaikki 4 samoissa bileissä. Huhhuh. Pari krt jouduin sanomaan et jotain rajaa ettei joku näe kun suoraan tuli kimppuun. Mut enhän mä ihan viaton ollut vaikken tosiaan aloitetta tehnyt.

Yhteistyössä