Varattuihin rakastuminen

• Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
Ihastunut
Moi Kaikille!!

Ajattelin täältä kysellä asiasta koska tää tuntuu olevan enemmän asiallisia ihmisiä kuin muilla foorumeilla.

Eli tapasin perjantaina paikallisessa ihan ihanan naisen (siis olen "mies"), juteltiin silloin koko ilta ja sainpa puhelinnumeronkin ja nyt ollaan sitten lähetelty lähes 24h viestiä toisille, ihan laidasta laitaan aiheiltaan (muutamia ihan eroottisiakin viestejä). Itse olen eronnut pitkäaikaisesta kihlatustani joten tämä tuntui enemmänkun hienolta tavata tälläinen ihminen.

Olen oikeastaan rakastunut tähän ihmiseen koko sydämelläni ja olisin valmis mihin tahansa, mutta mutta, hän on kihloissa ja heillä on kaksi pientä lasta 7kk ja 2v....

En ole uskaltanut kysyä häneltä miten paljon hän rakastaa viellä kihlattuaan koska hän on muutaman kerran lähettänyt myös masentuneena viestejä kun on riidellyt miehensä kanssa.

Mitä ihmettä mä tekisin, en haluaisi olla se perheen rikkoja, vaikkakin pidän lapsista mitä ei edellisen kanssa ehditty hankkia. Kuitenkin haluaisin tämän ihmisen vierelleni hellittäväksi ja rakastettavaksi. :(

Jaahas, tuohon ei varmaan kukaan muu kuin sinä itse voi vastata. Elikkä sinun on otettava selvää mitä tämä nainen tuntee, jos on niin että haluat sen tietää, mutta mutta.... Voihan se olla että kun he ovat riidelleet mihensä kanssa, niin on helppo turvautua johonkin kehen toetää että antaa sitä huomiota ja nostaa sitä itseluottamusta. Minun mielestä olisi kumminkin viistasta jättää "suhde" siihen missä oottee nytten jos on niin että et halua olla se suhteen rikkoja, koska varmast löydät jonkun jota voit rakastaa joka kans on sinkku. Ja voitte tämän naisen kanssa saada sitten yhteisiä lapsia. :\| Koska luulen melkein 100% varmuudella että jos on niin että suhde edistyisi pidemmälle ja nainen sitten sanookin että haluaa jatkaa oman miehensä kanssa, sinulle tulee paha mieli ja sitten naisella tulee olemaan rankkaa siinä omassa kodissaan. Koska tämmöset asiat yleensä tulee ennemmin tai myöhemmin esille! Elikkä mieti takkaan mitä aijot tehdä ennen kuin teet. Toivottavasti sait selvaa, ja jos kuulosti silltä että moralisoin tai jotain muuta vastaavaa niin en tee sitä tarkotuksella. Haluan vaan että mietit tarkkaan.

Tiedän mikä hel....i siitä tulee sitten koska olen sivusta päin katsonut siskoni eroa tänä kesänä joka on alkanut just tuolla tavalla. Mutta siinä oli hänen miehensä löytänyt toise, mutta kumminkin sama tilanne...Onnea kumminkin siihen päätökseen mihin päädytkään.

Ihastunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2004 klo 21:10 Aurinko kirjoitti:
Koska luulen melkein 100% varmuudella että jos on niin että suhde edistyisi pidemmälle ja nainen sitten sanookin että haluaa jatkaa oman miehensä kanssa, sinulle tulee paha mieli ja sitten naisella tulee olemaan rankkaa siinä omassa kodissaan.
Tämä oli sellainen pointti mitä en tullut vielä ajatelleeksikaan.. Siinä tosiaan saattaa käydä sitten käy sillalailla...

Hei,
Selvästikään ihastuksesi kohde kaipaa elämääsi jotain koska on lähtenyt kanssasi moiseen "leikkiin". Eli kotona eivät kaikki voi olla ihan kohdallaan.
Kehoittaisin sinua jatkamaan yhteydenpitoa, jos nainenkin jatkaa. Mutta koska sinä olet sinkku ja hän varattu, niin mielestäni pallo on hänellä. Hän on vastuussa perhe-elämästään, et sinä, joten jätä turhat omantunnon tuskat, ne eivät kuulu sinulle. Älä ole mitenkään painostava tai päällekäyvä, anna tilanteen edetä naisen haluamalla tavalla. Näin näät miten hän haluaa sen etenevän tai haluaako yleensä.
Särkyneitä sydämmiä ei taida enää voida estää. Mutta sen näyttää tulevaisuus että särkyykö sydän sinulla, naisella vai hänen miehellään. Rakkaus on täynnä riskin ottoja.
Oma rakkasusuhteeni on alkanut niin että mieheni oli vielä naimisissa ja perheellinen. Yritimme erota monta kertaa, jotta hänen perheensä ei hajoaisi, mutta se ei onnistunut. Vetovoima ja yhteenkuuluvuuden tunne oli niin valtava. Tuosta "toisena" olosta jäi minulle traumoja, mutta olen kuitenkin onnellinen että pystyin olemaan sitkeä ja sain lopulta rakkauteni.
Ihmisiä, jotka kolahtavat täysillä ja saavat kaiken muun tuntumaan merkityksettömältä, ei löydy roppakaupalla, joten jos sellainen vastaan tulee, sen eteen kannattaa tehdä työtä.
Toivotan onnea sinulle tilanteeseen. Ehkä joskus kerrot meille miten se eteni :)

Jane on oikeassa. Suhteen aloittaminen pöytä puhtaana olisi se ideaali tilanne. Mutta kun todellisuus on tosi harvoin noin musta-valkoinen. Näilläkin palstoilla tuntuu olevan pilvin pimein naisia jotka roikkuvat huonossa suhteessa, kun eivät saa potkua/uskallusta tehdä ratkaisua.. Sitä välien selvittelyä ei mahdollisesti tapahdu koskaan, tai sitten parinkymmenen vuoden päästä. Ja siihen asti kaikki kolme elävät ehkä onnettomina :(

Ihastunut
Tytti... Olet kyllä ihan oikeassa... Ja olen kyllä ajatellut odotella mihin päin tilanne kehittyy, on kuitenkin aina olemassa se vaara että tämä nainen kuitenkin haluaa palata exänsä luo kuten Aurinko sanoi..

Mä en ole kuitenkaan ollut ikinä näin rakastunut, yhden kerran nähty, yhden kerran, ja tuntuu siltä että tämä ihminen on kaikkea sitä mitä olisin aina halunnut edellisiltä suhteilta..

Sanotaan nyt vielä että rakkauteni perustuu täysin siihen sisäiseen kauneuteen, ei ulkoiseen, vaikkakaan siinäkään nyt mitään vikaa ole..

Toivon todella kovasti että saisin tämän ihmisen itselleni, siten että suhde kestää yhtä kauan kuin meillä on aikaa maailmassa jäljellä :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2004 klo 17:51 Ihastunut kirjoitti:
Tytti... Olet kyllä ihan oikeassa... Ja olen kyllä ajatellut odotella mihin päin tilanne kehittyy, on kuitenkin aina olemassa se vaara että tämä nainen kuitenkin haluaa palata exänsä luo kuten Aurinko sanoi..

Mä en ole kuitenkaan ollut ikinä näin rakastunut, yhden kerran nähty, yhden kerran, ja tuntuu siltä että tämä ihminen on kaikkea sitä mitä olisin aina halunnut edellisiltä suhteilta..

Sanotaan nyt vielä että rakkauteni perustuu täysin siihen sisäiseen kauneuteen, ei ulkoiseen, vaikkakaan siinäkään nyt mitään vikaa ole..

Toivon todella kovasti että saisin tämän ihmisen itselleni, siten että suhde kestää yhtä kauan kuin meillä on aikaa maailmassa jäljellä :)
Et voi tuntea toista yhden tapaamisen ja viestien perusteella, kun hyvä että muutaman vuoden yhdessä asuneetkaan vielä toisiaan täysin tuntee! Eli et voi sanoa näin "tuntuu siltä että tämä ihminen on kaikkea sitä mitä olisin aina halunnut edellisiltä suhteilta.."
Mutta, älä tee mitään, pyydä naista tekemään omat ratkaisunsa ja jos päättää erota, niin sitten voit alkaa seurustella.

Tietenkin voi sano että "tuntuu siltä että tämä on kaikkea sitä mitä edellisiltä suhteita olen toivonut", jos kerran siltä tuntuu!! Tottakai siinä on riskinsä, että ilmenee ettei se niin olekaan kun aikaa kuluu, mutta mitä sitten?? Nyt tuntuu siltä ja sillä sipuli. Kyllä se ensi vaikutelma ja tunne on hyvin tärkeä juttu suhteen kannalta. Tuskin kaikki ravintolassa tavatut naiset herättävät samanlaista reaktiota..

Voi olla, että käy niin, että nainen päätyykin pysymään nykyisessä liitossaan, onhan siinä paljon asioita vaakakupissa, mutta yhtä hyvin voi olla ettei päädykään. Se riski sinun "ihastunut" on otettava, jos todella haluat tämän naisen. Liekki on jo syttynyt, sitä on nyt kovin vaikea väkisin sammuttaa pelkillä järkisyillä. Eikö?

Yhteistyössä