Varastossamme on kuollut hiiri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli laitoin räpsän ja siihen jäi toissailtana hiiri, mutta se on pötkötellyt johonkin pakoon sen räpsän kanssa. Minua ällöttää niin etten ole ällönnyt kurkata missä se on ja pois en joka tapauksessa pysty sitä ottamaan. En voi kuvitellakaan koskevani siihen räpsään.

Mies ei ole vielä ehtinyt sinne varastoon. Mietin vain, että onko huono kun se kuollut hiiri on ollut siellä nyt toissaillasta asti?

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Miksi et voi käydä sitä sieltä itse roskiin hakemassa?

Minä olen vasta tänä kesänä oppinut tappamaan sisällä olevan tuhatjalkaisen joten kuollut hiiri räpsässä on aivan liian suuri harppaus eteenpäin. Ei tule kysymykseenkään

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minä olen vasta tänä kesänä oppinut tappamaan sisällä olevan tuhatjalkaisen joten kuollut hiiri räpsässä on aivan liian suuri harppaus eteenpäin. Ei tule kysymykseenkään

Mutta jos otat vaikka muovipussin, ja nappaat räpsineen päivineen sen hiiren siihen? Ei ne räpsät niin paljon maksa ettei uutta raskis ostaa jos se tuossa meneekin roskiin :)
Eikähän sinun sitä hiirtä enää tarvi tappaa kun se on jo kuollut.
Ajattele että se nukkuu siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta jos otat vaikka muovipussin, ja nappaat räpsineen päivineen sen hiiren siihen? Ei ne räpsät niin paljon maksa ettei uutta raskis ostaa jos se tuossa meneekin roskiin :)
Eikähän sinun sitä hiirtä enää tarvi tappaa kun se on jo kuollut.
Ajattele että se nukkuu siinä.

Se räpsähän on sellainen muovinen missä ei tarvi koskea siihen hiireen, kun sen irrottaa siitä mutta mua ällöttää jo ajatuskin kun tunnen kuitenkin sen hiiren painon ja kyllä mun se nähdäkin pitää.

Nolottaa mutta meidän 6v tahtois tehdä ton mun puolesta. :D

Meillä oli pakastettu hiiri viime talven pihalla. Vähän kuin irvokas jäälyhty :ashamed:
Oli vettä sellaisessa isossa kurkkupurkissa joka toimitti tuhkakupin virkaa. No se hiiri oli mennyt sinne ja hukkunut sinne.
No sitten tuli pakkaset ja sitten vasta huomattiin se raato siellä jään sisällä. Kissa sitä nuiji tassullaan ja siitä huomasimme sen. Kissa ei ollut onnellinen kun menetti pakastimensa.
Tänä vuonna emme hankkineet vastaanvanlaista lyhtyä ja pidettiin astiat tyhjinä.

Oo onnellinen, jos se on kuollut hiiri. Meillä jäi hiiri räpsyyn kiinni etujalastaan, melskas ympäri varastoa sen räpsyn kera ja arvaas oliko kiva sitten ottaa se lopen uupunut, mutta hengissä oleva hiiri sieltä räpsystä pois ja päästää se hengiltä muulla keinolla... Enhän mie pelotella halua, mutta kuitenkin :-)

Yhteistyössä