Ihana aaaaammuuuh

Ensin herään painajaiseen, että meillä on vesivahinko. Yritän soittaa 020202 numeroon, mutta huoltomiehen numero on juuri se, joka puuttuu sieltä. Sitten kaikki puhelinluettelot ovat 1990-luvulta. Lähden johonkin ja joutsenet hyökkää kimppuun :eek: , jonka jälkeen murhaaja jahtaa minua ja ukkonen iskee vielä mummolan päällä ja yritän kerätä kaikkia lapsia sisälle turvaan...

OIKEASSA ELÄMÄSSÄ: nukuin pommiin. Herään siihen, että poika puraisee tissistä. Kurkkaan kelloa ja olen saada slaakin siihen paikkaan. Ylös ja ryntäys toiseen huoneeseen. Herätän tytön, viskaan kaikki tavarat hälle reppuun ja kanteleen kainaloon. Leipä vapaaseen kouraan ja pihalle. Puuuffff.... Ei se myöhästy kuin 10-15 minuuttia jos kiirettä pitää.

Nyt istun silmät ristissä olkkarissa pelkät pikkarit jalassa. Suuhun on varmaan yöllä kuollut hiiri, koska maku ja haju ovat ympäripyöreitä... Pojan eilinen puurokin näyttää enemmän roadkill-elukalta kuin puurolta... Äääh... Minä en muuten tee YHTÄÄN mitään ennen kuin olen saanut kahvin (paitsi pureskelen tätä purkkaa)



|O
 
Keittiönoita
Kuullostaa miltei maanantailta :D Mä olen kävellyt yön koiran perässä talouspaperirulla kainalossa ja siivoillut oksennuksia. Nyt pyörii jo ensimmäinen matto koneessa. Junnu lähti normaaliin aikaan kouluun, mutta sillä hajosi pyörä. Bussilla ei olisi enää ehtinyt, joten soitin pikaisesti faijalle ja kysyin, saisko junnu autokyydin kouluun. Ja sai, joten ei myöhästynyt.

Kahvia mäkin tarvitsen, jotta kone lähtee käyntiin |O
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Rubiinisukka:
:D Onpas helpottavaa kuulla, etten ole ainoa jolla menee putkeen. Mitäs sitä sanotaan "Vahingonilo on iloista puhtain, siinä ei ole tippaakaan kateutta" :LOL: :|

Hei, juodaan me Keittis kahvit *kippis* :) :hug:
Juodaan vaan *kippistää* Mulla on koko viikko alkanut samalla kaavalla...eilen kello ei ollut aamulla edes kahdeksaa, kun olin jo suututtanut molemmat lapseni

:LOL:
 
Voi ei Keittis :D Noh, nyt myö rikotaan tää kaava mitä julmimmalla tavalla. Loppu päivä ja huominen voi mennä enää vain paremmin :D

*kippis ja kulaus*

Hei, milloin tuhkimotarina alkaa |O Oi eih, unohdin jotain :snotty: Sehän tuli jo eilen. Tänään tulee uusinta.

VOI ITKU... Munhan pitää tänään lähteä Helsinkiin :/ Onneksi ei sentään kuskin ominaisuudessa. Ei appiukko uskalla lainata autoa, kun tietää minut ja minun ns. suunnistusvaistoni. En tulisi koskaan takaisin :LOL: Löytäisin itseni todennäköisesti Tanskasta. :LOL:
 
Keittiönoita
:D :D :D Mä tajusin äsken, että en muistanut antaa junnulle bussirahaa, millä pääsee koulusta kotiin. Noh, ei tota matkaa ole kuin 5 km, mutta se kiittelee mua, jos iltapäivällä sataa :ashamed:

Onneksi ei tarvitse vielä työpäivää aloittaa, sillä kaikki työni ovat toimistolla ja kestää aikansa, ennenkuin kollegat saapuvat sinne ja siirtävät duunijuttuni muistitikulta verkkolevylle.

Mitäs ajattelit Helsingissä tehdä?
 

Yhteistyössä