Varastin kahdet stringit yhdestä kaupasta! Tulin äsken kotiin ja sydän takoo täysillä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Puin ne sovituskopissa kunnon mummoalkkareiden alle. Huomasin niissä pienenpienet RFID-sirut ja peitin ne sellaisilla taskuilla millä lähimaksulliset kortit suojataan. Vähän piti askarrella siellä sovituskopissa.
Ostin samalla muutaman muunkin vaatteen. Vähän kuumotti kassalla kun vartija oli lähellä ja siellä oli sellainen portti mutta onneksi mikään tai kukaan ei huomannut mitään. Loppupelissä säästyi yli 70 euroa ja nyt tuntuu silti että se nimenomaan ei ole stressin arvoista.
Olen koko tähänastisen ikäni joutunut käyttämään kaikkein halvimpia yleensä henkkamaukan ja mielummin alennuksessa ostettuja alusvaatteita. Tajusin jo vuosia sitten että halvimmalla pääsee käyttämällä vähän enemmän rahaa ja ostamalla laadukkaita vaatteita koska ne kestää niin paljon pidempään. Alkuperäinen idea oli varastaa samalla kikalla kalliit rintsikat mutta en löytänyt mitään mitä olisi mahtunut huomaamattomasti nykyisten alle.
Miksi? Koska olen niin PA. Olen äsken itsenäistynyt ja elän tämän ja ehkä seuraavan kuukauden kädestä suuhun. Mielenkiintoinen kokemus mutta tää saa kyllä jäädä tähän. Aion hankkia laadukkaita alusvaatteita jatkossakin mutta ostan ne rehellisesti.

Tarkoitatko että vartija olisi päästänyt lähtemään jos olisi epäillyt että olin vienyt jotain?
kuulin pojaltani, joka on vartijana, että joissakin liikkeissä kassat ei puutu asiaan vaikka, tietävät, että jotain on varastettu, vaan päästävät läpi. jos vartija ei ole paikallla, niin hän saa asiasta ilmoituksen ilmoittaa sitten asian joka tapauksessa poliisille. en tiedä toimiiko kaikki kaupat näin

Joo iso äiti on oikeessa. Mun frendi oli mukana porukassa joka oli varastanut kaupasta tavaraa. Ni pitkän ajan päästä oltiin virossa. Tultiin suomeen ni tulli nappas tän mun frendin kuulusteluihin pasilaan. Niistä varkauksista.

Kameroita on nykyään enemmän mutta järjestelmät hankitaan edelleen halvimman tarjouksen mukaan. Esimerkiksi kuvanlaatu jättää yleensä enemmän kuin tarpeeksi toivomisen varaa. Jos ap oli ovela niin voi hyvinkin olla että selviää tästä.
Siis oikeasti. Kaikki muistetaan Poliisi-TV:ssä esitetyt valvontakameramatsku. Ryöstäjä piti tunnistaa vaikka naamaa ei nähnyt kunnolla. Vaikka kameroissa ei aina ollut mitään vikaa niin sama VHS-kasetti saattoi oli käytössä vuosia. Jopa eräs poliisi ihmetteli ongelmaa yhdessä haastattelussa.

Otin pikavipin ja kävin kaupassa maksamassa ne. Vähän noloa oli selittää kassalle mitä olin tehnyt.
Huomaa kyllä selvästi eron halpojen ja kalliiden pikkareiden välillä. Mä luulen että ostan jatkossa lähinnä laadukkaita vaatteita arjessa käytettäväksi.

Mitä se kaupan kassa sanoi kun selitit ton?
Ensin katsoi oudosti ja kutsui sitten vanhemman myyjän paikalle. Hänelle sitten selitin uudelleen mitä olin tehnyt ja miksi haluan maksaa ostokseni. Hän kysyi vielä päivää ja aikaa milloin olin varastanut ne ja antoi minun lopulta maksaa ne normaalisti. Kuitille kirjoitettiin käsin päivämäärä kun varastin ne eikä ostopäivä.

Ensin katsoi oudosti ja kutsui sitten vanhemman myyjän paikalle. Hänelle sitten selitin uudelleen mitä olin tehnyt ja miksi haluan maksaa ostokseni. Hän kysyi vielä päivää ja aikaa milloin olin varastanut ne ja antoi minun lopulta maksaa ne normaalisti. Kuitille kirjoitettiin käsin päivämäärä kun varastin ne eikä ostopäivä.
Oliko niillä hämmentynyt ilme? Minkä väriset ne stringit oli?.

Toivottavasti sulla on huono-mieli joka kerta kun käytät niitä ja tunnet tunnon tuskia!
Ja lopulta kyllästyt talvella pahaan-oloosi ja palautat ne kauppaan, asettelet vain pestynä sinne jonnekin alushousujen lähelle hyllyyn ja tulet huomaamaan miten sydämeltäsi vierähtää kivi ja tunnet olosi onnelliseksi ja kaikki on taas hyvin.

Yhteistyössä