M
myymä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja M:En tiedä mutta ihan selvästi äitinsä näköinen suu =)
Sitä sanoivat esikoisestakin kun oli vauva mutta nyt mää voisin laittaa todistusaineistoa :
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja M:En tiedä mutta ihan selvästi äitinsä näköinen suu =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyttö on ku olet niin innoissaan asiasta, etkö pikkuisen enemmän kuitenkin toivonut tyttöä..
Onnea kuitenkin tulevasta vauvasta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Poika, jee
Tiiätkös Myymä, pikkupojat on niiin ihania, ja isosiskot rakastaa niitä hurjasti :heart: . Mun mielestä ainakin on ollut tosi ihanaa saada kokea millaista on olla sekä pienen tytön että pienen pojan äiti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Pojalta näyttää.. mutta mä en edelleenkään voi sille mitään että mun mielestä noi 4d-kuvat on jotenkin kammottavia. Alienin näköisiä vauvat niissä...
muoks. ai olikin vastauskin jo tullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Mä arvasin, mä arvasin!! Ekana (olinko?), saako jotain palkinnoksi?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Mä arvasin, mä arvasin!! Ekana (olinko?), saako jotain palkinnoksi?![]()
![]()
No perkale nyt pistit pahan! Jos lähetän oikein lämmintä mieltä?ainiin ja saat ERITTÄIN VIKSUN PALSTALAISEN - pokaalin
![]()