Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä kohtaa niitä orgioita, noitamenoja ja lapsien uhrausta oli?Mietin usein että pitäis lopettaa näiden postailu, mut sit tulee aina jotain uutta. Tai no nyt on vanhan kertausta.
Törmäsin youtubessa Birdy-nimiseen laulajaan, sillä on mielenkiintoinen video eli Wings. Eliitillähän on niitä pukujuhlia jossa matkivat keskiaikaisia/valistuksen ajan kuninkaallisia (eli silloista eliittiä), maskit naamalla jne.
Eipä se nyt niin vaarallista, mutta videolla ei tule esille lisäksi toinen osa niistä bileistä eli orgiat, noitamenot ja mahdolliset lapsi/nuorisouhrit.
Eka säkeistö alkaa mielenkiintoisesti.
"Sunlight comes creeping in
Illuminates our skin
We watch the day go by..."
No koko ketjussa. Justhan mä edelliselläkin sivulla luettelin kun lapsia salakuljetetaan.Missä kohtaa niitä orgioita, noitamenoja ja lapsien uhrausta oli?
No mä kieltäisin kaikki abortit paitsi niissä raskauksissa missä äidin henki on vaarassa.Voisitko allekirjoittaa tämän?
http://www.adressit.com/kiduttavat_myohaiset_abortit_valtaosa_muistakin_kriminalisoitava
No mä kieltäisin kaikki abortit paitsi niissä raskauksissa missä äidin henki on vaarassa.
Näin tässä hiljakkoin kuvan 10-viikkoisen sikiön jaloista. Kaikki varpaat ja jalkaterä kauniisti muodostuneet.

Ai se ressukka olikin sun käskyläinenKato itelles parempi avatar.![]()
Paulako se taas siellä ymmärtää ja käsittää väärin?Ai se ressukka olikin sun käskyläinen![]()
Mutta tuolloin ei tiedetty, kuinka se kuun vetovoma luo uutta kaiken aikaa ja se on täysin riippumaton auringosta. Kannattaa katsoa se Avaraluonto-sarjan toka jakso, selviää todella helposti. Se sana luode on siis johdos sanasta luoda. Kenekään ei tarvitse luoda silmukoita tuohon "kutimeen" - vai miksi sellaista "imuria" voisi nimittää? Se ei tule koskaan valmiiksi, vaan jatkuu ikuisesti."
Kuten muutkin tähdistöt, myös eläinradan tähdistöt ovat saaneet nimensä kirkkaimpien niiden alueella olevien tähtien muodostamista kuvioista, joiden on ajateltu muistuttavan jotain esinettä, ihmistä tai eläintä. Eläinrata tunnettiin jo yli 2000 vuotta ennen ajanlaskun alkua Mesopotamiassa, missä se toimi symbolisena kalenterina, kun huomattiin, että tietyt vuosittaiset tapahtumat liittyivät auringon sijaintiin taivaalla.
Mesopotamiasta eläinradan tuntemus siirtyi Kreikkaan ja sitten Egyptiin, missä 100-luvulla jaa. tähtitieteilijä Ptolemaios määritteli nykyisin tuntemamme horoskooppimerkit."
Nyt tulee kristillistä settiä, mutta mulla on usein toistuva rukous ihmiskaupassa olevien lasten puolesta. Niiden hädissään olevien lasten puolesta, joita kuljetetaan tänäkin yönä rajojen yli.
Juu, oon mä rukoillu poliisivoimien ja viranomaisten puolesta Suomessa ja Usa:n parjatun poliisin puolesta.Hienoa että välität, mutta minä kyllä uskon pari kertaluokkaa kovempien rangaistusten ja poliisin lisäresurssoinnin auttavan enemmän. Rangaistavaksi pitää saada myös hyötyjät, enkä tarkoita pelkästään pedofiileja, vaan elinsiirtoja saavat ja lapsiorjien tekemien tuotteiden ostajat.
Samalla tavalla kuin seksin ostaminen alaikäiseltä on rangaistavaa vaikka ostaja kertoisikin ettei tiennyt ikää, pitäisi suhtautua muihinkin tapauksiin. Kunnon vahingonkorvaus lapsiorjan näpräämän korun ostajan maksettavaksi ja "tuntemattoman" luovuttajan munuaisen ostaneelta leikataan anastettu munuainen pois.