Vapaamuurarisymboleita vai vain taidetta?

vierailija
Jossain tekstissä kun mainittiin euroopan kuninkaalliset niin onko Ruotsinkin kuninkaalliset tuota porukkaa... siis tosi vaikea uskoa esim. Victoriasta ainakaan mitään pahaa..?
 
Auringosta puheenollen..


Ilmeisesti ortodoksikirkosta? Ortodoksiset on yhtä metsässä kuin katoliset.
Tuo näkymä on jo niin raskaan ja synkän näköinen että hiki kirpoaa otsalle:mitä kaikkea tulijan pitää tehdä ja könytä tuolla? Sytytä kynttilä, hymise jotain liturgiaa, sit kierrä siellä ja tuolla...mieluummin menisin johonkin kahvakuulatreeneihin.

Kun Jumalan eteen tullessa ei tarvitse kuin:istu alas ja rauhoitu, ja voit jutella vapaasti Jumalalle mitä mieleen juolahtaa, ja antaa Jumalan koskettaa.
 
Onko mikrosiru (jo nyt) pedonmerkki, ja onko ne jotka sen ottaa tuomittu kadotukseen?
Mä uskon että se on mikrosiru, koska Ilmestyskirjassa se yhdistetään konkreettiseen tapahtumaan eli ostamiseen ja myymiseen.
Mä en tiedä minkätasoisia mikrosiruja maailmassa on, onko kaikki samanlaisia. Olen miettinyt että mikä siinä voisi olla se kadottava juttu, koska ei jokainen korvaimplantti nyt voi johtaa kadotukseen.

Ehkä siinä ihminen pistetään samalla hyväksymään ja ottamaan vastaan joku antikristillinen systeemi. Vähintään semmoinen että ihminen kytketään paikannusjärjestelmään eli emme koskaan pysty piiloutumaan, ja jos tekniikka kehittyy niin se siru muuttaa ihmisen käytöstä (kokeiluja on tehty muilla vehkeillä, etänä pystytään vaikuttamaan ihmisen tunteisiin) tai sitten sen avulla ihmiset voi vastaanottaa antikristillistä sanomaa.

Joku on arvioinut että tulisi semmoinen vastaanotin-siru, jonka kautta ihmiset kytketään samanaikaisesti jollekin uudelle (new age/astraali) taajuudelle, jolloin he ottavat antikristuksen vastaan. Tätä puoltaisi se, että Ilmestyskirjassa kerrotaan vitsausten keskellä olevista lopun ajan ihmisistä, jotka ei käänny enää Jumalan puoleen vaikka mitkä rytinät on ympärillä, eli he eivät enää kadu mitään.

En tiedä, jää nähtäväksi. Mun mies just kuuli RadioDeistä jostain insinööristä joka on suunnitellut Beast-nimistä laitetta, jota säilytetään valmiina Belgiassa. Mun mielestä tuo on jo parikymmentä vuotta vanha stoori ja koneet on muuttuneet, mutta harmi kun mun mies ei muista sen insinöörin nimeä.
 
Jossain tekstissä kun mainittiin euroopan kuninkaalliset niin onko Ruotsinkin kuninkaalliset tuota porukkaa... siis tosi vaikea uskoa esim. Victoriasta ainakaan mitään pahaa..?
Niin, salaliittoteorioita on niin moneen lähtöön, lievimmissä todetaan että johtajat kuuluvat muurareihin (niin kuin totta onkin), hurjimmissa skenaarioissa hallitsijat on humanoidi-reptiliaaneja ja vauvan hedelmöittämisen aikoihin vanhemmat käyvät jossain salaisessa labrassa.
YouTube on täynnä julkkiksista kuvattuja reptilian exposed-videoita joissa hetkeksi heidän silmän mykiöt muuttuu viiruiksi kuin liskoilla, mutta herää kysymys että onko ne videot jälkikäsitelty? Tietty jos ne on tulleet leffana tai haastatteluohjelmassa tv:stä niin jokainen voi tarkistaa ne itse. Esim.Angelina Joliella jossain leffassa mustuaiset muuttuvat viiruiksi.
Liskoteemaa kyllä tosin yhdistetään piirretyissä ja leffoissa hanakasti muihin illusymboleihin, esim. katsomassani Disneyn Cinderellassa haltijatarkummin taikomissa vaunujenkoukeroissa kiemurtelee hetken ajan 666 ja sit muuttuukin yksi sisilisko ihmis-lakeijaksi.
Tai Illuminati Entertainment-firman Minions-leffassa ne yksisilmäiset hahmot on Egyptin pyramidien ja dinojen keskellä. Sattumaa, en tiedä.

Raamatullisesti ajateltuna reptiliaani-suku ym.johtaisi juurensa käärmemieheen Eedenissä.

Vaikea uskoa tosiaan jostain Victorian Oscar-vauvasta (joka näyttää Victorialta) että siinä nyt on joku reptiliaani. Danielillakin oli synnytyksen jälkeen uuvahtanut olemus ja samanlaiset silmäpussit kuin keskivertoisällä, joka tulee synnytyssalista. :D
 
Viimeksi muokattu:
tarkottaako tuo sitä että olet omassa uskossasi kaiken arvostelun yläpuolella?
Tää ei liity henkilökohtaisesti minuun, vaan siihen että Jeesus jyrää muut jumalat ja voimat.

Taannoin kuuntelin youtubesta yhdestä lähetystyöntekijäpariskunnasta (sori en muista mikä video, kahlaan niitä kymmenittäin) jotka oli Intiassa, ja menivät yhteen huoneeseen jossa joku buddhaäijä levitoi eli leijui katon rajassa (levitointi on yllättävän tavallista).
No alkoivat rukoilla Jeesuksen nimessä niin se äijä mätkähti katon rajasta lattialle.

-Toivottavasti ei tehny kipiää. :ROFLMAO:
 
olin oikeessa. oletat olevasi muita parempi uskon perusteella. :(
Tämä ei liity minuun. Ihmisenä olen samanarvoinen kuin muutkin, mutta olen löytänyt totuuden.

Vähän sama jos muut yrittäisivät parantaa aidsia buranalla ja panadolilla, mutta sä olisit löytänyt jonkun tehorokotteen joka puree siihen tautiin. Olisitko sä silloin ihmisenä parempi kuin muut? Et, vaan olisit löytänyt totuuden.

Ei jokainen mielipide, arvo tai uskomus ole yhtä hyvä.
 
vierailija
Tää ei liity henkilökohtaisesti minuun, vaan siihen että Jeesus jyrää muut jumalat ja voimat.

Taannoin kuuntelin youtubesta yhdestä lähetystyöntekijäpariskunnasta (sori en muista mikä video, kahlaan niitä kymmenittäin) jotka oli Intiassa, ja menivät yhteen huoneeseen jossa joku buddhaäijä levitoi eli leijui katon rajassa (levitointi on yllättävän tavallista).
No alkoivat rukoilla Jeesuksen nimessä niin se äijä mätkähti katon rajasta lattialle.

-Toivottavasti ei tehny kipiää. :ROFLMAO:
Ei Jeesus jyrää, vaan Kristus.

Jos se lähetystyöntekijäpariskunnan rukoilu oli todella äänekästä ja huomiotaherättävää, niin saattoihan olla, että se buddhaäijän keskittymiskyky herpaantui.

Mutta jaksan ihmetellä kommenttia "Toivottavasti ei tehny kipiää. :ROFLMAO:"

Eikö sinun mielestäsi ole yhtään mielenkiintoista, että joku buddhaäijä pystyy kumoamaan fysiikan lait?
 

Yhteistyössä