Vapaa iltaa pukkaa.. Mut mitäs sitä tekis..

Lapset lähtee kohta mummilaan yökylään.. Mies lähti "kokoukseen"/saunailtaan..

Eli OMAA AIKAA PUKKAAA :D .

Kumpi:

a)tuparit..

b)koti-ilta (leffa ja mässyy)

Vaikeeta niin vaikeeta..

A toisaalta kun tarvisin oikeesti lepoa..mut sit taas toisaalta.. :/ :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
ehdottomasti vaihtoehto A, eikä mitään mutinoita, menet pitään hauskaa ja laittaudut huolella :p
Kyse on vaan siitä että sit mä entistä väsyneempi huomenna.. Mä alan itse kallistuu koti-iltaan..

Jos menis eka porekylpyyn ja saunaan..kuoris ihon.. sit kattelis leffaa..
Kuulostaa hyvälle..

Mut hitto mua sit huomen varmasti kaduttaa kun jätin ne tuparit väliin..Mut, jos en meniskään baarii vaan sitte tulisin kotiin..

Miten mä teen kaikesta aina ongelman..hö..
 
öö
siis jos sut on kutsuttu tupareihin niin kuinka edes ajattelet muuta. Mieti jos itse järjestäisit juhlat, ja porukka ei tulisi kun makais vaan kotona. Kohteliasta mennä edes käymään jos kutsuttu kerta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
siis jos sut on kutsuttu tupareihin niin kuinka edes ajattelet muuta. Mieti jos itse järjestäisit juhlat, ja porukka ei tulisi kun makais vaan kotona. Kohteliasta mennä edes käymään jos kutsuttu kerta.
Pöh.. Mä olen ilmottanut että 70%varmuudella en tule
:whistle: :ashamed: On mulla vielä se 30%mahdollisuus mennä :D .

Ja siitä makaamisesta.. Kuopus valvottanut tässä viikon "ihan kivasti" että emäntä ymmärtänee varmasti jos en mee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Jaa'a.. Vaikeeta.. Ottasin ite koti-illan jos lepoa kerran toivoisin. Mut toisaalta tupareit ei toista kertaa nii vaa tulis. Mikset pidä vapaailtoja useammin? Et ny menisit tupareihi ja seur. kerran koti-iltaa?
Pidänhän mä mutta aina on jotain juhlia... ja nyt sit täytenä plussana se että MIESKÄÄN EI OLE KOTONA..Mä oon yksin..ihanaa..yksin
:snotty:
 

Yhteistyössä