Vantaan ultrat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venttaaja...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venttaaja...

Vieras
Onko vantaalaisille odottajille kaksi ultraa? Toinen np ja toinen rakenne? Millä viikoilla about? Jos joku haluaa selventää nuo ultrat mulle, niin olisin kiitollinen.. Eipä muuta kysyttävää.

Hei,

Kaksi ultraa, ensimmäinen juuri tuo np viikon 12 tienoilla ja toinen rakenneultra viikon 20 aikoihin. Neuvolassa varaavat sinulle ajan ensimmäiseen ultraan viimeisten kuukautisten perusteella lasketun ajan mukaan. Toinen ultra varataan sitten, kun on selvillä kuinka pitkällä raskaus oikeasti on. Jos sinulla on hyvin epäsäännölliset kuukautiset kannattaa olla tiukkana, että pääset tarpeeksi ajoissa np-ultraan. Minulla raskaus ei ollut niin pitkällä kuin neuvolassa arveltiin ja pääsin kahteen kertaan np-ultraan. Kivahan sillä oli käydä katselemassa pikku veitikkaa :)

Moi !

Minä käyn Tikkurilan neuvolassa. Minulta kysyttiin että missä haluan synnyttää ja neuvolasta laittoivat sitten toiveeni mukaan Kätilöopistolle paperit menemään. Kättäriltä tuli sit kutsu sekä np ultraan että rakenneultraan. Ei tarvinnut itse varata mitään.

Yhteistyössä