Vantaalta tai helsingistä kahvittelu/kävelyseuraa?

Hei..Oon 28v tytön äiti.tyttö on 3kk ja on vähän yksinäistä joskus päivisin.Olis mukava tutustua johonkuhun jonka kanssa kahvitella tai vaunutella??Itse asun rajakylässä.Tuntuu et kaikki asuu aina niin kaukana..Iälläs tai muulla ei oo väliä. Semmosta rentoa ja kaikkien kanssa toimeentulevaa etsiskelen.Voi pistää viestiä;)
 
Olen tuleva äiti Vantaalta.. Laskettuun aikaan 10 päivää :)
Olen itsekin melko yksinäinen ja kaipaisin muista pienten lasten äideistä tai tulevista äideistä seuraa. Mun ns. vanhat kaverit elää kaikki vielä sellasta vähän villi ja vapaa elämää, niin yhteydet vähän heikot... Oon nytkin välillä aika yksinäinen vaikka en hirveesti edes pysty liikkumaan tällä hetkellä. Olis kuitenkin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja tavata ihmisiä, varsinkin sitten kun tämä rakas lapseni syntyy ja jaksan taas ulkoilla ja olla sosiaalisempi!
 
Mä asun kanssa ihan junaradan vieressä koivukylässä ja bussejakin kulkee tosi hyvin vaikka minne :) Harmi kun mulla on tällä hetkellä liikkuminen niin vaikeeta, toisaalta kyllä voisin kahville lähteä tai kutsua tännekkin! Ukkokin on päivät töissä...
 
Moikka! Olen kohta 2kk:n ikäisen poikavauvan äiti (28v) Vantaalta Metsolasta ja sama kaipuu: rentoa seuraa samassa tilanteessa olevilta, mieluiten about samalta seudulta :) käyn paljon vaunulenkeillä ja tykkään kahvitella ja jutella ja olen aika peruspositiivinen ja aktiivinen henkilö! En tunne alueelta oikein ketäänja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin! Saa olla yhteydessä :) helmis1984@gmail.com
 
Moi! Täällä olis 23v reilun kuukauden ikäsen tytön äiti Koivukylästä. Olisi mukava tavata vaunuilu/kahvittelukavereita. Meillä ukko töissä päivisin niin aika paljon tytönkaa keskenämme. Olisi kiva kun olisi joku jonka kanssa höpötellä vauva/lapsi juttuja mutta myös kaikenmaailman muitakin höpötyksiä. :)
 
Täällä olis 21v äiti ja 1v poika Helsingistä. Etsitään seuraa minkä ikäisistä äideistä ja lapsista tahansa, kunhan saataisi mukavaa ja rentoa seuraa puistoon, kahville, kävelylle tai ihan mihin vaan:) Yksäriä saa laittaa!
 
Täällä ois 28vuotias nainen helsingistä.Mulla kohta 7kk poika ja olisimme mekin vailla seuraa ja olisi ihan kiva tutustua uusiin ihmisiin ja varsinkin äiteihin,jotka samassa elämäntilanteessa,kun itsekkin.Suurin osa ystävistä kumminkin viettelee tuota vapauden huumaa,mennen baareissa yms..:) yksinäistä näin päivisin ja olisi kiva saada päiviksi seuraa ja piristystä vauva arkeen:) kahvittelun yms juttuseuran lomassa.
Voi laittaa mailia kissanainen_@msn.com rohkeasti vain yhteydenottoja:)
 
Moikka! Olen 28-vuotias, puolivuotiaan pojan äiti Korsosta. Liikun mielelläni päivisin (varsinkin aamupäivisin) paljon ja olisikin kiva saada seuraa lenkeille, kahville, puistoon ja vaikka kerhoihin. En tunne muita lapsiperheitä ja päivät ovatkin välillä hieman tylsiä. Minuun voi ottaa yhteyttä osoitteeseen oksanen_sanna@gmail.com
 

Yhteistyössä