Vantaalta mameja

  • Viestiketjun aloittaja tytsykän äippä
  • Ensimmäinen viesti
Niina-82 ja Jenna-06
Täällä olisi yksi 3,5 kk ikäinen tytsy äiteineen. Asutaan Mikkolan vieressä Maarukassa. Muutettiin heinäkuussa Tampereelta. Nyt totutellaan pääkaupunkiseudun elämään. Olisiko suositella jotain mukavaa liikkumismaastoa Mikkola-Korso seudulta?
 
Täällä on huhtikuussa syntyneen pojan äiti. Asustellaan hakunilan suunnilla.
Meillä poika oppi kääntymään n. 3 kuukauden ikäisenä. Samoihin aikoihin tajus varpaat.. Nostaa jalat ylös,laittaa kantapäät yhteen ja välillä yrittää käsiensä avustuksella saada varpaat suuhun.
On kyllä ihana katsoa miten oppii kaikkea uutta.

Olen asunut korson lähettyvillä pienen ikäni (kunnes löysin nyk. mieheni ja muutimme tänne)..

Kyseltiin korson- mikkola alueelta ulkoilupaikkoja.. Tässä jotain mitä tulee äkkiseltään mieleen: Mikkolan vieressä matari/rekola siellä on pururata jos haluaa käydä esim. kävelyllä. Rekolassa myös urheilukenttä, missä talvisin ihan ok luistelurata. Pururata talvisin (yllättäen) hiihtoladut.
Millasia paikkoja halusit tietää?
 
Hei,

Täällä olisi yksi Vantaalla asustava äiti 1v9kk tytön äiti. Odotan toista rv 30. Asustellaan täällä Pakkalan suunnalla. Äitikavereita ei ole vieläkään oikein löytynyt (olen tosin vähän huono lähtemään perhekerhoihin jne) ja kavereilla ei vielä lapsia ole..
 
Miltäs kuulostas jos yritettäis joskus järjestää jonkunlainen tapaaminen? Aattelin vaan ku ainaki ite tekisin mielelläni tuttavuutta uusiin ihmisiin... kotikulmillakaan kun ei aina jaksa tallustella pojan kans kahestaan. Tiiä vaik saatais joku porukka kasaan millä voitais sit järjestää vaik äideille pikkujoulut hyvän ruoan ja seuran merkeissä ja lapsille vaik yhteiset 1v kemut. Ois kiva kuulla miten muilla äideillä on arki lapsen kanssa menny ja saada mahollisesti uusia vinkkejä... siis muutenkin ku näin netin välityksellä. :D
 
juu täällä kanssa äiti korsosta,nuorenpi vauvani on 1,4kk ja esikoinen ensivuonna 6 täyttävä reipas poika...olisi kiva saada lenkkeily,ulkoilu,shoppaus seuraa ja kaikkiin muihin rientoihin.matka ei ole esteenä käytössä kuitenkin aian auto... :wave:

saa laittaa mailia:
paivi.lepomaki@jippii.fi
 
Täällähän näyttää olevan kamalasti korsolaisia mameja, ja mä kun oon niitä etsiskellyt eikä tunnu löytyvän mistään... =)

Me ollaan kans korsosta, poika täytti just vuoden ja olis vailla leikkikavereita. Naapureissakaan ei asu yhtään leikkikaveria. Ja mamma olis sit tietty vailla kahvittelu- ja rupatteluseuraa... Jospa täältä niitä sit alkas löytymään..!
 
niina82
Olisko mitään jos tavattaisiin jollain porukalla vaikka ensiviikolla. Itse pääsen hyvin liikkumaan myös autolla, muuta kun tuntui olevan paljon äitejä korsosta päin, niin olisko tapaaminen niillä seuduilla mitään?

Olisi tosi mukava tutustua uusiin ihmisiin.
 
Oli näköjään päässy pahasti tippumaan niin pitää korjata asia heti! :D Meillä hymyillään nykyään kahden hampaanalun kanssa... katoin vaan lauantaina et kaks vaaleeta paistaa läpi alhaalla ja eilen ne oli sit tullu läpi, ei ainakaan oo vielä häirinny poikaa pahemmin mitä nyt yöllä heräs itkemään niit hetkeks mut nukahti sit vihdoin. :heart: Kuis muilla voidaan?
 
Tässä mami joka kirjoittanut ketjun alkuun! Meillä nyt myös kolme viikkoinen tyttö :heart:

Todella ihanasti mennyt nämä ensimmäiset viikot. Tytsykkä tosi rauhallinen ja tyytyväinen. Pikkasen ollu hermostuneisuutta iltaisin mutta ei mitään vakavampaa. Isosisko tosi ihastunut pikkuiseen, halittelee ja pusuttelee...ei suurempia mustasukkaisuus kohtauksia.
 

Yhteistyössä