vankina asunnossa

Olen tässä miettinyt että onko se oikeasti niin että pitää asua asunnossa vuoden ennekun voi muuttaa uuteen helsingin asuntoon asuin ensin mieheni kanssa kaksiossa kunnes tulin raskaaksi ja tuli tarve uuteen muutettiin elokuussa uuteen asuntoon mikä sijaitsee 4 kerroksessa enkä silloin miettinyt mitä on edessä ja nyt siis olen vakina asunnossa nukutan vauvaa ulkona joka onn nyt 3 kuukautinen olen parikertaa mennyt ulos rattaiten kanssa mutta se on niin työläisetä raahata vaunut 4 kerroksesta alas ja sen jälkeen ylös vaunu varasto on kaukana meidän talosta en viittis alkaa kantaa tyttöä kädessä ja kasseja sieltä saakka se siis ei tosiaan ole tuossa vieressä eikä samassa talossa joku tossa meidän rapussa piti vaunujaan kunnes tuli laput kotii että välittömästi vaunut pois tai ne viedään ja olin just ajatellut laittavani omani sinne myös nyt siis pulassa....Olen taas raskaana ja ostanut sisar rattaat ja niittten kanssa en tosiaan edes rupea taistelemaan menemällä rappusia alas ja ylös joten onko se oikeasti niin että on pakko asua asunnossa vuoden kunnes voi hakea keskenäistä asuntoa tai jtn... asuntoni on muuten kerrassaan täydellinen mutta ongelma on just se että on niin vaikeaa kun selkä ei kestä noitten rattaiten raahamista edes takas olen käynyt ulkona vaunujen kanssa noin 4 kertaa koko 3 kuukauden ajan mutta ollaan kayty kylässä autolla mutta se on ihan eri asia kun mennä ulos vaunujen kanssa :( on pakko saada asunto missä on hissi tai alin kerros tai edes yhdet rappuset onko muilla mitään kokemusta samasta oottekko keksinyt jotakin ratkaisua tähän ( pahoittelen sekavasta tekstistä kirjotan vauhdilla):kieh:
 
"puddighinu"
hae.toista.asuntoa.vaikka.vaihdolla.löytyy.sieltä. netistä.se.vaihtoa.haluavien.lista.siis jos mä nyt ymmärsin oikein että teillä on kaupungin vuokrakämppä.
 
"epeli"
meillä oli vaunu varasto pienenmatkan päässä,kerroksia neljä.pihan poikki ja ylös mentiin niin että vauva vaunukopassa,esikoinen 1.5v kantorepussa ja kauppakassit käsissä:) ota urheilun kannalta.ja ihan päivittäin ulkona käytiin.
 
Jeij
Miulla kaks pientä ja asun kolmannessa kerroksessa. Vaunuvarasto on tossa ihan vieressä, mutta on se silti ihan helvettiä kantaa molemmat lapset ja kauppakassit kolmanteen kerrokseen. Että suosittelen kyllä muuttamaan! Pakkohan se on saada muuttaa! En mie oo ainakaan ikinä kuullutkaan että muuttamista ois Jotenki rajotettu...tosin asutaanki tälläses pikku kyläs..
 
eräs vaan
No se kun on voi voi palomääräykset kun on näin, tajuatko jos palo syttyy ja käytävässä nämä hemmetin vaunut niin paniikissahan ne ensin rulataan ulos sitten ihmiset ihmettelee kun pelastajat viivyttelee juu ihan tahallaanhan me kun joku idiootti jättää vaunut käytävään ja metodi on se että ensimmäiset heti pois mutta koita tässä ketään pelastaa kun pastaakkojen mielestä heidän kauppareissut vaikeutuu jos ei käytävään saa jättää myrkkykaasuja tuottavia vaunuja tokihan näitä on ymmerrätävä
 

Yhteistyössä