Vanhusten parissa suoritettava Kasvun tukemisen ja ohjauksen näyttösuunnitelman ohjeita, valmiita töitä tjs.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näyttösuunnitelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näyttösuunnitelma

Vieras
Opiskelen siis Lähihoitajaksi vanhuspuolella, erikoistuen vanhuksiin. Meillä on vuoden lopussa näyttö Kasvun tukemisesta ja ohjauksesta. Olen netistä yrittänyt googlata "malleja" tai valmiita näyttösuunnitelmia tai ohjeita sen tekemiseen. Mutten löytänyt. Voitteko auttaa?

Vittuilua en tarvitse, en ole siis etsimässä itselle valmista suunnitelmaa.

Tuollahan tuo kököttää kaapissa visusti arkistoituna, ei huvita yhtään avata. On sen verran tuoreessa muistissa vielä miten vaikeeta se oli vääntää.Se on vaan kerrottava paperille miten aiot näyttää osaamisesi. :) (auttohan paljon) Kyllä se siitä loksahtaa kohilleen. Kysy tarkemmin jotain kohtaa josta haluat tietää.

Meille ainakin sanottiin, että mitään erityisempiä ohjeita ei tule, jotta itse kasvaa siinä prosessissa, kun se muotoutuu, ettei yhtä ainutta oikeaa mallia ole.

näyttösuunnitelmat on kyllä niin turhia! Mua ei ainakaan auttanut yhtään, että kerroin miten meinaan mitäkin näyttää. Ja oikean työelämän kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Mut tosiaan mullakaan ei ole sitä enää koneella, et voisin sitä kattoa ja siitä jotain kertoa..
Tsemppiä kuitenkin!

mulla auttoi kun lähdin purkamaan niitä pallukoita sieltä hylätystä päästä, siis ymmärsin niin paremmin että mitä ne oikein tarkoittaa. kiitettävää en edes tavoitellut vaan hyvää mutta arvosana oli K5. Olin kehitysvammaisten parissa harjoittelemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kiko:
joo, nyt mäkin vasta hokasin... Siis tosiaan vanhusten parissa???

En ole lh, mutta minusta ainakin kasvua koko elämä. Vanhenemisessa kaipaa tukea siihen, mikä ennen oli itsestään selvää. Vaatii henkistä kasvua uskaltautua jättäytyä toisten hoidettavaksi. Hyväksyä se oma tilanne, oma vanheneminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Justiinsa yritän vääntää hoidon ja huolenpidon näyttösuunnitelmaa :kieh: :kieh: :kieh:

Otan osaa. Meillä alkoi viime viikolla HH-osio. Ei oo helppoo, ei .Miltä susta tuntu lääkematematiikan koe?

No se oli mun mielestä helppo. Ku vaan ensiks hoksas sen verrannon, ku ei peruskoulun jälkeen paljon oo tullu mitään laskettua, ni ei muistanu yhtään :D

Sankkuli Sano jo muuta. Tuntuu etttä ikinä oo kuullukaan moisesta asiasta. Mitähän on ollu mielessä matikan tunnilla.Oonkohan ees ollu siellä. Siinä sen näkee, ett minkä taakseen jättää, sen eestään löytää :(

Sankkuli Sano jo muuta. Tuntuu etttä ikinä oo kuullukaan moisesta asiasta. Mitähän on ollu mielessä matikan tunnilla.Oonkohan ees ollu siellä. Siinä sen näkee, ett minkä taakseen jättää, sen eestään löytää :(

Tuollahan tuo kököttää kaapissa visusti arkistoituna, ei huvita yhtään avata. On sen verran tuoreessa muistissa vielä miten vaikeeta se oli vääntää.Se on vaan kerrottava paperille miten aiot näyttää osaamisesi. :) (auttohan paljon) Kyllä se siitä loksahtaa kohilleen. Kysy tarkemmin jotain kohtaa josta haluat tietää.
Annosjakelun valmisteet, nyt jo 800

Yhteistyössä