Vanhojen Volvojen omistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "0000"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

"0000"

Vieras
Onko täällä mamma palstalla yhtään vanhemman Volvon omistajaa?
Lähinnä toi 850 malli.
Minkälainen ajaa?
Kulutus varmaan aika iso?
Minkä hintaiset verot / vakuutukset ?
Miten menee leimasta läpi?
Ookko ollu tyytyväinen?

ÖÖ, en tiedä mikä malli toi meidän on :/ taitaa olla vuoden 97 perus farmari. Onko uudempi mitä meinaat? Eli joo bensaa vie jonku verran, mutta sitä pystyy omalla ajotyylilläkin vähä auttaan.. Vakuutukset ei ainakaan meillä oo pahat, mutta siihenhän vaikuttaa moni muukin asia kuin auton ikä. Ollaan tyytyväisiä kun on tilaa. Ajo sujuu hyvin sekä miehellä joka lähemmäs 2m pitkä että mulla joka oon 160cm. Kulkee ku juna :D

[QUOTE="öööö";24989813]ÖÖ, en tiedä mikä malli toi meidän on :/ taitaa olla vuoden 97 perus farmari. Onko uudempi mitä meinaat? Eli joo bensaa vie jonku verran, mutta sitä pystyy omalla ajotyylilläkin vähä auttaan.. Vakuutukset ei ainakaan meillä oo pahat, mutta siihenhän vaikuttaa moni muukin asia kuin auton ikä. Ollaan tyytyväisiä kun on tilaa. Ajo sujuu hyvin sekä miehellä joka lähemmäs 2m pitkä että mulla joka oon 160cm. Kulkee ku juna :D[/QUOTE]

Olisko se sitten V70?
Meinasin 850 tai V40 lähinnä...

Meidän eka yhteinen volvo oli juurikin 850. Se oli niin täydellinen ajaa, vieläkin muistelen kaipauksella. Kerran lähdin pihasta vahingossa kolmosvaihde päällä, mutta vääntöä oli niin etten huomannut kuin vasta myöhemmin kun olin vaihtamassa kakkoselle. R.i.p. DNG-939 </3

Nykyään meillä on v70 ja tuntuu että huonompaan ollaan vain koko ajan vaihdettu.

Meillä vaihdettiin just 850 sedan 850 farmariin. Kulutus molemmis reipas 10L/100km. Hyvä ajaa. Mitähän noissa verot ja vakuutukset olis ollu.. En kyl muista.. Katsastuksessa ei oo sanomisia tullu ja tyytyväinen oon ollu. Sehän noissa on, et varaosat maksaa aika mansikoita verrattuna johonkin muuhun merkkiin, mut niin kauan kun ajokuntosia 850:siä löytyy, niin meijän pihasta löytyy sellanen.