Vanhoista ikkunanpokista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellä tuollainen verannalla:

ikkunavarannalla.jpg

Kuvia ei tähän hätään ole, tai saattas kaivamalla löytyä koneelta. Mutta siis meillä on keittiössä liilalla seinällä vanhannäköiseksi valkoisella maalattu kolmeruutuinen vaakatasossa, keskellä killuu sydänkranssi. Makkarissa samanmoinen mutta pystyssä ja olen laittanut taustaksi kolme peiliä siihen, väri sama valkoinen jonka maalasin siis ihan sen pokan päälle jättäen kaiken rösöisyyden alle niin näyttää vanhalta.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";27113201]Mikä vitun villitys ja edes funktio on ikkunan pokilla seinällä?! :O Kun muillakin on niin mullakin pitää olla?[/QUOTE]

Minulla oli eka jo 80-luvulla ja silloin niitä ei vielä näkynyt muualla.
Tekeekö jostain asiasta vähemmän kaunista se, että samaa on muidenkin kotona?

:)

[QUOTE="sally";27113365]Ihania kyllä nuo Mymmeliisan pokat! Joskus jossain kylässä oon ihaillu noita, mutta ei oo osunut omalle kohdalle vielä että oisin ostanu. :)[/QUOTE]

Minä olen omani saanut ilmaiseksi: Eka mies teki rakennusrestaurointeja ja toi usein niitä kauneimpia hylättyjä pokia kotiin. Ja tuo verannalla oleva on tästä omasta talosta... yksi alkuperäisistä.

Voi pyhä yksinkertaisuus taas näitä jotain kommentteja.
Nääh, mä en tykkää, mun mielestä ihan out, ihan wt....Paljon älykkyyttä vaaditaan että tajuaa että otsikossa jo lukee aihe joka ei ole itselleen mieluinen? Ja kuinka paljon tarvitaan tunneälyä että pystyy olla vittuilematta ihmisille ihan vaan helpottaakseen omaa pahaa oloa?

Minä olen omani saanut ilmaiseksi: Eka mies teki rakennusrestaurointeja ja toi usein niitä kauneimpia hylättyjä pokia kotiin. Ja tuo verannalla oleva on tästä omasta talosta... yksi alkuperäisistä.

Aivan. :) En tosiaan ole hoksannu että niitä voi löytyä jostain ihan ilmatteeks. Naapurilla on sellaisia! Täytyy kyllä käydä kattoo löytyskö hältä sellaista mistä haaveilen. Naapuri on sellainen vanha mies joka säilyttää jostain syystä ns tarpeetonta tavaraa ja oon nähny sillä niitä ikkunanpokia myös ;)

• Tykkää

Mä olen omat aarteeni löytänyt anopin vintiltä, siellä niitä oli vino pino vanhan kanalan ikkunoita pölyyntymässä.
Tahtoisin vielä yhden tytön huoneeseen,mielummin sellaisen jossa useampi pieni ruutu ja jotain ideaa pitäisi siihen kehittää.

• Tykkää

Yhteistyössä