Vanhin pano

• Viestiketjun aloittaja Jani
  • Ensimmäinen viesti
Himotar
Minulla oli 35-vuotiaana 17-vuotias erittäin hyvin varustettu kreikkalaispoju rakastajana... Yöt meni paneskellessa hotellin parvekkeella, rannalla ja joka paikassa. Oli kyllä kiihkeä ja ikäisekseen uskomattoman taitava nuori mies! Hän oli minuun aivan hullaantunut, kun eihän ne nuoret paikalliset tytöt tajunneet seksistä mitään.

Vanhassa vara parempi
Itse olin 37v ja nainen 78v. Mahtavaa oli panna, ja parempaa suuhoitoa ei olisi voinut toivoa. Aina halusi mällit suuhun. Homma jatkunut edelleen, nyt itse 41v ja leidi 82v.

timpuri numento
Olin 20 ja armeijasta lomilla. Ravintolasta kesäyöhön 66 vuotiaan daamin kanssa. Pystypano ulkona, haaroja kouriessa tuli mahtavat rypäleet sormiin. Peräpukamat ei tahtia haitanneet mutta kun suuta suikattiin kiihkoissamme niin tekohampaat lonksui ikävästi ja laski hieman tunnelmaa. Jälkeenpäin tuli samainen daami kadulla vastaan ja iski silmää. Olihan se kokemus ja tarpeeseen tuli.

n43v
Itse olin 24 ja nainen 43; silloin tuntui aivan ikälopulta, nyt siinä iässä on itse! Taitava ja estoton nainen oli nuorelle kollille tuolloin,ei mikään järisyttävä ikäero,mutta ""huvittavinta"" oli aamiaispöydässä kun daamin poika pöllähti huoneeseen; ulkonäöltään tuttu kaveri kaupungin yöelämästä. Nyt daami on siis jo 62v, voisi jäädä yö viettämättä....:)
Minä olen nyt 43 v nainen ja nuorin rakastajani on 24 v. Ilmeisesti minun 'ikäloppuuteni' ei tätä nuorta miestä haittaa, koska haluaa aina vain lisää.

Viimeksi muokattu:
Tuttavaa
Elikkä olen itse mies 50v ja tuttavani nainen 72v.
Olemme vanhoja tuttuja hän entinen työkaverini, leskinainen.
Olen autellut häntä usein ok-talon töissä ja auton kanssa.
Yrittelin jo työaikana päästä intiimiin suhteeseen mutta sain useatkin pakit.
Muutama vuosi sitten nautimme yhdessä viiniä ja istuimme iltaa niin viimein onnistuin ja pääsin sänkyyn tuon todella ihanan vanhemman naisen kanssa.
Täytyy sanoa etten parempaa seksiä ole kenenkään toisen kanssa kokenut! En ennen enkä jälkeen.
Tuo suhde on jatkunut jo vuosia...yya sopimus ;)

oskar
Mulla ollu kaks itseeni huomattavasti vanhempaa panoa. Olin 20 vuotias kun yhden baari illan jälkeen lähdin työkaverin luo jatkoille. Tämä nainen oli tuolloin 48 vuotias. Parit paukut sen luona ja petiin, nainen alkoi heti nuolemaan kyrpääni ja sitten minä nuolin sen pillua ja nainen sai jopa orkun. Tämän jälkeen nussin häntä, naisella oli tosi ahdas pillu ja kroppa oli hyvässä kuosissa. Ilman kumia nussin ja laskin mällit sisään. Toinen tapahtui samana vuonna tätini kans joka oli 52 vuotias. Tämä tapahtui minun luona kun tätini oli paikkakunnalla käymässä ja yöpyi luonani. Otetiin illalla vähän alkoo ja kun mulla ei ollut kun yks sänky niin samaan nukkuun. Tätillä vaan pikkari jalassa kun menin sen perässä sänkyyn. Kännissä olkoi tehdä mieli ja riisuin omat kalsarit ja menin niin lähellä häntä että tunsi seisovan kyrvän. Sitten kosketin pakaroita ja kun ei kieltänyt niin aloin hyväillä pillua. Ei kauaakaan kun pillu oli märkä ja täti voihki, aloin nuolla pillua samalla sormetin sitä. Sitten se sanoi että nussi mua, työnsin kyrvän sisään ja hetken päästä täti voihki siihen malliin että sai orkun ja heti perään myös mä sain ja annoin mällien lentää sisään. Hetki maattiin ja täti kysy et haluunka lisää, mä et joo. Se alko nuolemaan mun kyrpää ja sit sano että haluaa et mä nuolen sitä taas. Ensin en meinannut kun pillusta valu spermaa mut kiihottuneena sit nuolin kumminkin. Nuolin ja täti räpläs käsin itteensä ja sai oekun jonka jälkeen otti multa suihin ja mä laukesin sen suuhun ja kasvoille. Tän jälkeen kerran pantiin samana syksynä mut siihen se jäi.

Lomalla
Olin 22 vuotias ensimmäinen kesäloma alkamassa,sunnuntai päivä menin pikkukaupungin keskustaan autolla. Otin keskikaljan porukkaa oli vähän naapuri pöydän seurue kaksi miestä ja nainen yli 40v, jostain syystä nainen sai miehistä tarpeekseen, tuli minun pöytään.Juteltiin sanoin etten voi juoda kun kun yhden oluen kun olen autolla, hän sanoi istutaan vähän aikaa sitten viet minut kotiin. Kotimatkalla nainen kertoi olevansa kesäleski viikon, perhe on jo mökillä. Hän oli muodokas seksikäs nainen kesähameessa, ehdotin tulenko huomenna hakeen sinua uimaan sopi hänelle. Bigineissä hän näytti tosi hyvältä sanoin häntä kauniiksi ja olin ihan kiimassa,syötiin vielä pikaruokaan. Yllätyin kun hän otti minut asuntoonsa, olin melko kokematon rouva opetti minulle lähes kaiken mitä naiselle pitää tehdä, olin siellä kolmena yönä.Muutin kauemaksi kerran olen tavannut naisen tavaratalossa , näytti vieläkin hyvälta vaikka oli kulunut melkein kymmenen vuotta.

Lomalla
Olin 22 vuotias ensimmäinen kesäloma alkamassa,sunnuntai päivä menin pikkukaupungin keskustaan autolla. Otin keskikaljan porukkaa oli vähän naapuri pöydän seurue kaksi miestä ja nainen yli 40v, jostain syystä nainen sai miehistä tarpeekseen, tuli minun pöytään.Juteltiin sanoin etten voi juoda kun kun yhden oluen kun olen autolla, hän sanoi istutaan vähän aikaa sitten viet minut kotiin. Kotimatkalla nainen kertoi olevansa kesäleski viikon, perhe on jo mökillä. Hän oli muodokas seksikäs nainen kesähameessa, ehdotin tulenko huomenna hakeen sinua uimaan sopi hänelle. Bigineissä hän näytti tosi hyvältä sanoin häntä kauniiksi ja olin ihan kiimassa,syötiin vielä pikaruokaan. Yllätyin kun hän otti minut asuntoonsa, olin melko kokematon rouva opetti minulle lähes kaiken mitä naiselle pitää tehdä, olin siellä kolmena yönä.Muutin kauemaksi kerran olen tavannut naisen tavaratalossa , näytti vieläkin hyvälta vaikka oli kulunut melkein kymmenen vuotta.

Naapurin poika
Olin noin15v,naapuri tontille rakensi talon pari, nainen 25v miehensä oli lähes 40v.Muutin muualle kotipaikassa käydessa tutustuin naapurin rouvaan juteltiin vaan,ihastuin kyllä häneen. Miehet sanoivat Lassella on nuori vaimo ei kyllä kovin kaunis, ei ehkä kasvot vartalo on minusta seksikäs.Vuosien varrella tavattiin meni niin kauan että hänen tytär pääsi ylioppilaaksi,juhlien jatkoilla olimmekin rouvan kanssa kahden silloin homma repesi suudeltiin ja hyväilin rouvaa hän ei antanut naida minun kyllä teki mieli. Kului vuosia tapasin hänet,oli kauhean vihainen,silloin oli tullut tekstiviestit rouva oli saanut härskejä viestejä syytti minua,kuitenkin olimme väleissä.Olin 52vuotias jouduin käymään kotiseudulla usein,tapasin hänet pyysi minut illalla käymää,hän pyysi anteeksi että oli veisteistä syyttänyt,oli saanut selville kuka oli.Hänen miehensä ei ollut kotona,sain mitä olin odottanut 30vuotta nain ihanaa rouvaa kolme kertaa sinä yönä,on vanhin naiseni tähän mennessä.

Yhteistyössä