Vanhin pano

• Viestiketjun aloittaja Jani
  • Ensimmäinen viesti
Daidalos 43
Itse olin 24 ja nainen 43; silloin tuntui aivan ikälopulta, nyt siinä iässä on itse! Taitava ja estoton nainen oli nuorelle kollille tuolloin,ei mikään järisyttävä ikäero,mutta ""huvittavinta"" oli aamiaispöydässä kun daamin poika pöllähti huoneeseen; ulkonäöltään tuttu kaveri kaupungin yöelämästä. Nyt daami on siis jo 62v, voisi jäädä yö viettämättä....:)

Siru
Olin 19-v ja mies oli 52. Se oli kyllä tosi turhauttava kokemus. Kyllä nuori mies sopii nuorelle naiselle paremmin, kuin noin iäkäs. Kovasti hän kehui itseään ja ähvelsi ja ähvelsi. Huh

Harkiten
Minä 25 nainen, mies 50. Vakain tuumin ja harkiten kahden vuoden vastustelun jälkeen. Juttu jatkui sitten monta vuotta. Eka kerta meni tosi nopeasti, mieheltä tuli niiiin äkkiä. Kivaa oli kuitenkin ja kypsempi oli namu!

M50
Nainen oli 71 v ja minä 45 v. Vahva, molemminpuolinen eroottinen imu vei meidät kerran sänkyyn... Ensin alkuun hiukan häpeilimme tapahtunutta, mutta ystävyys jatkui ja myöhemmin olemmme sille nauraneetkin. Yhden illan suhteesta ei siis ole kyse.

hese
Minun tekisi kyllä nuorta naista mieli. Itse olen jo yli neljänkymmenen, mutta taatusti paremmassa kunnossa kuin nuorena. Silloin nuorena ei osannut arvostaa naisten nuoruutta. Nyt kun kumppanit on vanhentuneet samaa tahtia kuin minä, osaisi jo kaivata nuorta ja kiinteätä. Arvostakaa nuoret naiset itsekin sitä. Tulette muistelemaan kaiholla aikaa, jolloin lyijykänä ei pysynyt tissien alla...

Pekka
Hese kirjoitti painavaa asiaa!! juuri tuota olen itsekin miettinyt :)) Nuoruus ei ole ikuista.... nauttikaa te jotka olette vielä :) No en ikäloppu ole itsekään vielä 40+..........

n38
Hupsista! Kukapas kaipaa sitä finninaamojen epävarmaa sähläystä oikeasti, yx lyijäri tissin alla on yxlysti. Kyllä seksistä tuli SEKSIÄ vasta 30n jälkeen! Miehelläkin alkaa olla jotain tajua naisesta eikä elimen koko ole enää se maailman oleellisin asia. Eläköön Keski-ikä!

Mies-38 isolla M:llä
Jes, olen saamaa mieltä. Mulla on panot maistunut aina ja olen iän myötä tullut varmemaksi seksin suhteen. Ja kyllä se kullikin on suurentunut(paksuuntunut ainakin), kun on rakastellut usein. Se on lihaksien treenaamista sekin.

Rapsutiini
Moi!

Kun olin 21v niin kerran naapuriapua antaessani kylällä jouduin tekemisinn erään 64 vuotiaan vanhan piian kanssa,tein hänelle remontteja ym palveluksia, saunan se lämmitti päivän päätteeksi ja saunottiin yhdessä, sitä myötä kun kullini pyrki ylös naitiin saunassa muistaakseni toisella saunomis kerralla, tiukka pilluinen nainen oli.

Varsinkin saunan lauteilla nainnit jäi mieleen ja tuon naisen kyky antautaua täydelleen pantavaksi, otti suihin jos halusin ja takaapäin sain aina kun vinkkasin.

Peppupuolelle ei tuohon aikaan ollut vielä tapana luikkia enkä sitä halunnutkaan sillä naisen tavara oli tiukka kun neitseen.

Kahtakin
Autoni oli jäänyt eilis iltana kirkolle ja nyt kävelin noutamaan sitä pientä sivutietä myöden. Takaani tuli auto joka pysähtyi kohdalleni, sisällä oli kaksi naista, molemmat ehkä noin kuudenkympin vaiheilla. Kysyivät kelpaako kyyti kun olet täällä hiljaisella sivutiellä. Nousin autoon neisten kertoessa olevansa matkalla kauppaan. Mökiltä kun alkoivat juomat ja ruuat olla lopussa. Keskustellessa tuli selväksi että mökillä olisi miehen tarvetta pikku korjauksiin, tässä vaiheessa tuli mieleen että samalla saisi varmaan vanhempaa naistakin. Perillä sain autoni ja toisen naisen kyytiini, toinen lupasi tulla hieman myöhemmin takaisin. Jo matkalla kaluni sai hyvää hierontaa ja mökillä pääsin koettamaan Irman rintoja samalla kun hieriesti:
oin pillua. Kuumana kävi nainen polvistuen eteeni imaisemaan mulkkuani, pyysin lopettamaan ja käänsin naisen selkä minuun päin. Nostin hametta nähdäkseni lähi etäisyydeltä herkullisen perseen, pakarat olivat vielä suhteellisen kiinteät, painoin kyrpäni persevakoon otaaen lanteista hyvän otteen.
Työnnä nyt se kyrpäsi sisään, kumarran pöytää vasten. Vittu oli kerrassaan mainiossa kunnossa, liukas ja kiimainen. Kullissani tuntui mahtavalta naidessani tätä tätiä joka oli tähän mennessä vanhin panoni, olinhan vasta 19 vuotias.

Yhteistyössä