2
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olin 14v, mies 29v
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27233769:Missäs sun moraali oli tuolloin kun se nykyään näyttäis olevan niin korkeella?
Haluatko vähän avata tätä. Kauanko tapailitte ja miksi olit hänen kanssa?Olin 14v, mies 29v
Varttuneimmat miehet osaa temput niin hyvin että nuori mainen ulisee huikeasta nautinnostaJoku muukin oli näemmä repsahtanut reilusti vanhempaan. Mä 28, mies 60+. Paras s-suhde ever!
Kaivele vanhat ketjut, niin ei tarvitse kysellä. Omasta mielestään ei ollut hyväksikäytetty, mutta siltä se minusta haiskahti ja pahastiSärähtääkö tuo Lispen "n"14m29 muidenkin silmiin? Hänethän joukkoraiskattiin avioeron jälkeen. Onko hänellä ollut myös hyväksikäyttöä lapsena?
Missä @Lispetti itse on?Kaivele vanhat ketjut, niin ei tarvitse kysellä. Omasta mielestään ei ollut hyväksikäytetty, mutta siltä se minusta haiskahti ja pahasti
Omaa mummoo ei lasketa?Itseäni noin kuukauden nuorempi.
Kiireinen ja tämä ei kiinnosta enää kun taso on vajonnut niin alas aktiiviharmaiden takia. Enää on hämmästyttävän vähän mustia kun vertaa vuosien takaisiin ketjuihin.Missä @Lispetti itse on?
Ethän sinäkään ole "musta"Kiireinen ja tämä ei kiinnosta enää kun taso on vajonnut niin alas aktiiviharmaiden takia. Enää on hämmästyttävän vähän mustia kun vertaa vuosien takaisiin ketjuihin.
Jos olin ja Lissunkin kanssa yksäröinytEthän sinäkään ole "musta"
KorjausJOSKUS olin ja Lissunkin kanssa yksäröinyt