P
"poikia3"
Vieras
[QUOTE="Meimi";25387564]Samanikäisiä siis ollaan.
Toiset tykkää harmaista hiuksista, minä en. Mulla on muuten tummat hiukset ja ne harmaat, mitkä tulee, tulee oikein välkkyvän hopeisina, eli erottuvat niin hemmetin hyvin. Nou tänk juu.
Tukan lähtö; no, syön vitamiineja kohtuudella, urheilen kohtuudella, silti lähtee. Toisilla lähtee, toisilla ei. Valitettavasti kuulun ekaan ryhmään. Tulen äitiini
.
Mullakin on miinusta, mutta kun miinusta on kylliksi, ikänäkökään ei riitä sitä korvaamaan. Eli edessä on kaksitehot tai kamalaa; monitehot ennenpitkää. Tai sitten joku leikkaus.
Rypyt, no ne ei haittaa, kunhan vain simät näkyisi. Mutta kun luomet laskeutuu...
No mutta: positiivista löytyi, JEEEEEE!
Lapset on nytkin toinen pesemässä vessoja ja toinen tekemässä lumitöitä. Ja jee, ne tosiaan voi jättää keskenään kotia ilman lapsenvahtia. Ne ei heti huku, jos on uimassa, eikä koko ajan vahtaa niitä silmä tarkkana. Ne laittaa ruokaa ja leipoo.
Palkka on tosiaan ihan kohtuullinen eikä tarvi näyttää koko ajan niinku nuorempana.
Parisuhdekin on parempi kuin ennen, kun nyt oman ajan saanti on helpompaa kuin ennen kun ne lapset voi jättää olemaan keskenäänkin. Ja kumpikin jo tietää mistä toinen tykkää. Onneksi se tuo mieskin vanhenee siinä sivussa kun itsekin
.[/QUOTE]
No en minäkään tykkäisi, jos tukka olisi kokonaan harmaa. Mun tukkani on vaalea, oikeasti se on ollut sellainen kullankeltainen nuorempana, nyt oma väri on muuttunut maantienvaaleaksi, jonka värjäytän samaan väriin, kun se on ollut, ja siihen laitetaan myös raitoja antamaan eloa. Ne harmaat eivät suostu värjäytymään, mutta eivät haittaa noiden raitojen joukossa. Edessä mulla on paksu harmaa raita, jota kampaaja kutsuu aatelisraidaksi. Sekin näyttää vain vaalealta raidalta tuossa edessä.
Mulla lähti anenemian vuoksi aiemmin aivan valtavasti hiuksia, nyt kun asia on kunnossa tukka tuuheutuu taas.
Minä kävin juuri tällä viikolla näöntarkastuksessa ja hommasin uudet lasit, toisen silmän miinus on enää 1. Ja on kuitenkin lähdetty 2,5, jos oikein muistan. Mutta totta on, että jos on todella isot miinukset, ei tuo auta.
Mulla ei ne luometkaan laskeudu, vielä, molemmilla vanhemmillani on niin käynyt, joten varmaan on mullakin edessä. Ja ryppyjä mulla on oikeasti tosi vähän, kun vertaan ikätovereihini.
Mun kuopus on vasta 7, vanhin 15, mutta tietyissä asioissa lasten kanssa helpottaa. Mutta joutuu noiden kanssa vielä paljon tekemäänkin. Mies on kymmenen vuotta mua vanhemmin, mutta rakkaus kukoistaa
Ja mulla on oikeasti hyvä palkka - mutta on nuo lapset sitä sitten hyvin kuluttamassakin.
Toiset tykkää harmaista hiuksista, minä en. Mulla on muuten tummat hiukset ja ne harmaat, mitkä tulee, tulee oikein välkkyvän hopeisina, eli erottuvat niin hemmetin hyvin. Nou tänk juu.
Tukan lähtö; no, syön vitamiineja kohtuudella, urheilen kohtuudella, silti lähtee. Toisilla lähtee, toisilla ei. Valitettavasti kuulun ekaan ryhmään. Tulen äitiini
Mullakin on miinusta, mutta kun miinusta on kylliksi, ikänäkökään ei riitä sitä korvaamaan. Eli edessä on kaksitehot tai kamalaa; monitehot ennenpitkää. Tai sitten joku leikkaus.
Rypyt, no ne ei haittaa, kunhan vain simät näkyisi. Mutta kun luomet laskeutuu...
No mutta: positiivista löytyi, JEEEEEE!
Lapset on nytkin toinen pesemässä vessoja ja toinen tekemässä lumitöitä. Ja jee, ne tosiaan voi jättää keskenään kotia ilman lapsenvahtia. Ne ei heti huku, jos on uimassa, eikä koko ajan vahtaa niitä silmä tarkkana. Ne laittaa ruokaa ja leipoo.
Palkka on tosiaan ihan kohtuullinen eikä tarvi näyttää koko ajan niinku nuorempana.
Parisuhdekin on parempi kuin ennen, kun nyt oman ajan saanti on helpompaa kuin ennen kun ne lapset voi jättää olemaan keskenäänkin. Ja kumpikin jo tietää mistä toinen tykkää. Onneksi se tuo mieskin vanhenee siinä sivussa kun itsekin
No en minäkään tykkäisi, jos tukka olisi kokonaan harmaa. Mun tukkani on vaalea, oikeasti se on ollut sellainen kullankeltainen nuorempana, nyt oma väri on muuttunut maantienvaaleaksi, jonka värjäytän samaan väriin, kun se on ollut, ja siihen laitetaan myös raitoja antamaan eloa. Ne harmaat eivät suostu värjäytymään, mutta eivät haittaa noiden raitojen joukossa. Edessä mulla on paksu harmaa raita, jota kampaaja kutsuu aatelisraidaksi. Sekin näyttää vain vaalealta raidalta tuossa edessä.
Mulla lähti anenemian vuoksi aiemmin aivan valtavasti hiuksia, nyt kun asia on kunnossa tukka tuuheutuu taas.
Minä kävin juuri tällä viikolla näöntarkastuksessa ja hommasin uudet lasit, toisen silmän miinus on enää 1. Ja on kuitenkin lähdetty 2,5, jos oikein muistan. Mutta totta on, että jos on todella isot miinukset, ei tuo auta.
Mulla ei ne luometkaan laskeudu, vielä, molemmilla vanhemmillani on niin käynyt, joten varmaan on mullakin edessä. Ja ryppyjä mulla on oikeasti tosi vähän, kun vertaan ikätovereihini.
Mun kuopus on vasta 7, vanhin 15, mutta tietyissä asioissa lasten kanssa helpottaa. Mutta joutuu noiden kanssa vielä paljon tekemäänkin. Mies on kymmenen vuotta mua vanhemmin, mutta rakkaus kukoistaa
Ja mulla on oikeasti hyvä palkka - mutta on nuo lapset sitä sitten hyvin kuluttamassakin.