Vanheneekohan sitä muiden silmissä enemmän kuin omissa

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
Kun kävin ystäväni juhlissa viime viikonloppuna, niin siellä sattui olemaan yks entinen heila kymmenen vuoden takaa. En ollut tunnistaa, kun ennen niin poikamaisesta pojasta oli kasvanut jykevä Mies :o
Mietin vaan kun itsestä tuntuu että vielähän minä itse olen ihan samannäköinen kuin ennenkin, ehkä vähän tyyliltäni aikuistunut, mutta muuten.. Vai valehteleekohan omat silmät.. :D

No mä olen omasta mielestäni ihan saman näkönen kun 16 kesäsenä ennen kun nään kuva ittestäni sen ikäsenä :laugh:
Pakko myöntää sillon karu totuus ja ohan sitä vanhentunu :snotty:

Mulla sattu tässä jonkun aikaa sitten tosi hassu tapaus: lentokentällä tapasin miehen, joka moikkas ja tuli juttelemaan. Kysyi, että etkö tunnista kuka hän on? Paljon antoi vinkkejä mutta minulla ei tullut ketään mieleen. No kävi sitten ilmi, että oli koulukavereita, ei poikaystävä (mutta melkein =)). Hän oli muuttunut todella paljon noista ajoista, mutta minä olin kuulemma aivan kuten silloin ennen (ja nyt pukkaa mietityttämään onko se hyvä vai huono...)!

Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:
Mulla sattu tässä jonkun aikaa sitten tosi hassu tapaus: lentokentällä tapasin miehen, joka moikkas ja tuli juttelemaan. Kysyi, että etkö tunnista kuka hän on? Paljon antoi vinkkejä mutta minulla ei tullut ketään mieleen. No kävi sitten ilmi, että oli koulukavereita, ei poikaystävä (mutta melkein =)). Hän oli muuttunut todella paljon noista ajoista, mutta minä olin kuulemma aivan kuten silloin ennen (ja nyt pukkaa mietityttämään onko se hyvä vai huono...)!

Ja lisäyksenä, noista kouluajoista oli aikaa noin 20 v...

Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:

Mulla vähän samantapainen kokemus. Baarissa tuli vastaan vanha luokkakaveri 16 vuoden takaa. Tuli heti jutteleen ja sanoi, että sä oot kyllä muuttunu! Oli silloin aika vaihdikas ilta taas menossa ja kouluaikoina olin aikas hiirulainen.. : D No, mä en olis kyllä miestä tuntenut, sen verran oli kyllä lihonut (siis tosi paljon!). Mutta mut sitten näköjään tunsi heti...

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Kun kävin ystäväni juhlissa viime viikonloppuna, niin siellä sattui olemaan yks entinen heila kymmenen vuoden takaa. En ollut tunnistaa, kun ennen niin poikamaisesta pojasta oli kasvanut jykevä Mies :o
Mietin vaan kun itsestä tuntuu että vielähän minä itse olen ihan samannäköinen kuin ennenkin, ehkä vähän tyyliltäni aikuistunut, mutta muuten.. Vai valehteleekohan omat silmät.. :D

Just tänään näin entiset naapurit ja heille tullut uusi lapsi ja jo toisella vuodella.
Naurettiin kun lapset kasvaa ja vanhenee ja itse tuntee pysyvänsä samanlaisena.
Itsellä ikää 50+ ja kait sitä näkee naamasta kun ei papereita kysytä missään vaikka paljon nuoremmaksi luulevatkin ainakin -10 vuotta.
Pakko uskoa että vanha on, kymmenen vuoden päästä eläkkeelle, ihan naurattaa ajatus.
Saamoin kun pidin 50v juhlat lapsien painostuksesta, huvitti kortit Onnea 50v,, että minulleko nämä tosiaan.

Toisaalta tuntuu että mä näytän varmaan 10v vanhemmalta :xmas:
Joskus taas jossain sen huomaa että nuoremmaksi luullaan, viimeksi työkkärissä luulivat että oon väärässä paikassa ja neuvoivat muualle, missä nuoret käy, mutta piti korjata että ei kyllä mä ihan oikeassa paikassa olen, en ole enää nuori :D

Yhteistyössä