vanhempi nainen täys 10

• Viestiketjun aloittaja untitled
  • Ensimmäinen viesti
untitled
Kiihotun valtavasti noin 40-50 vuotiaista naisista, vähän pyöreistä ja rintavista...sellaiselle pääsin antamaan kyytiä vähän aikaa sitten, Nainen antoi estoitta tehdä mitä vain ja samalla sain itsekin aikamoisen käsittelyn. Elämäni paras pano. Nyt tekee mieli lisää ja kyllä kyllä, vanhempaa rouvaa! Olen itse vähän reilu 3kymppinen mies.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Saatan joutua katumaan tätä vielä, mutta...

Lihan puolelta tuli kerran tällainen haavehelmi:

Jotain noin vuosimallia 1957 oleva Hannele kyllä kiinnostaisi. Mukava ja lämminhenkinen kätilö, nykyään enemmänkin koulutuspuolella.

Kuvittelen hänen tulevan syliini nakuna. Olen itsekin alasti. Rantasauna ja illan kellertävä järvimaisema taustalla. Eihän sen-ikäinen nainen voi enää raskaaksi tulla, joten meikäläisen 37-vuotias siitin asettuu hänen sisäänsä ilman kondomia. Hän on lämmin, elämänkokemuksen täyttämä rouva. Laukean hänen sisäänsä. Syvälle. Lemmennesteeni valuu hänen pyhimmästään...

Kerran, todellisuuden puolella, hän saattoi saada minut kiinni ilman alushousuja... huh!

Hengen elämää haluaisin elää enemmän.

Kahden vaiheilla kristitty tässä maailmassa.

Aina.

Siitäkin huolimatta Rooma. 8:28-39, 9:16.
+ 1. Johannes 3:19-20.

Näistä sanoista kiitollisena,
iloista pääsiäisen aikaa kaikille lukijoille!

T. ihmettelijäTee, RP.

vierailija
Meillä ei ole kun 8 vuoden ikäero. Olin yh ja poikaystäväni kokematon kun tavattiin ja hänkin sanoi arvostavansa että annan hänen tehdä juttuja estoitta samalla kun aika moni hänen ikäluokassa säätää loputtomiin.

Yhteistyössä