Vanhempani joi/juo päivittäin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raitis silti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raitis silti

Vieras
Elikkäs minun mielestä ihminen ei ole alkoholisti jos ottaa yhden päivässä, minun vanhempani näin tekevät että yksi olut aina illalla. Äitini olet nähnyt pari kertaa humalassa ja isääni en koskaan. Olen ihmetelly että täällä palstalla heti kaivetaan joku alkoholi ongelma jos yhden päivässä ottaa.. Vanhempani on eläkeiässä jo ja niin kauan kun muistan yhden ovat ottaneet.. Ja kaikilla meillä lapsilla on normaali suhtautuminen alkoholiin, itse ottanu sen yhden monta kuukautta sitte ja otan ilman humalan hakua joskus pari saunan jälkeen. Miksi pitää siitä yhdestä tehdä ongelma?
 

Yhteistyössä