K Kisu Vieras 05.09.2005 #52 Teki jo mieleni soittaa kun luin viestiketjun läpi mutta ei. Olen 45 vuotias varattu nainen pkl-seudulta. Kotone on pikkasen liian hiljaista seksin rintamalta. Oletkohan Sinä se jota minä tarvitsen?
Teki jo mieleni soittaa kun luin viestiketjun läpi mutta ei. Olen 45 vuotias varattu nainen pkl-seudulta. Kotone on pikkasen liian hiljaista seksin rintamalta. Oletkohan Sinä se jota minä tarvitsen?
K Kisu Vieras 05.09.2005 #53 Äidinkieli kateissa sormista näin maanantaisin. Siis kotona eikä kotone....
J Jani Vieras 05.09.2005 #54 Soita rohkeasti vaan! Olisi kiva jutella ihan kahden kesken... Soita rohkeasti vaan,en todellakaan ole mikään häirikkö.
Soita rohkeasti vaan! Olisi kiva jutella ihan kahden kesken... Soita rohkeasti vaan,en todellakaan ole mikään häirikkö.
S Sirppi Vieras 05.09.2005 #55 Mielenkiintoista keskustelua.Minun numero ikäni on 51.Mutta tunnen itseni 30 ajatukssiltani ja teoiltani.
Mielenkiintoista keskustelua.Minun numero ikäni on 51.Mutta tunnen itseni 30 ajatukssiltani ja teoiltani.
N Nainen Vieras 05.09.2005 #56 Kuka taas kysyy epätoivoisesti naista? Tiedätkö mitä on nainen ..olet tylsä ei riitä mitat. onko jotain muuta mitä voisit esitellä?
Kuka taas kysyy epätoivoisesti naista? Tiedätkö mitä on nainen ..olet tylsä ei riitä mitat. onko jotain muuta mitä voisit esitellä?
K kaisa Vieras 05.09.2005 #57 täällä 37 v. susta kiinnostunut nainen. Olisi kiva tietää vähän enemmän, mitä esim. harrastat, teet työksesi ja sellaista. Ja etkö ole varattu?
täällä 37 v. susta kiinnostunut nainen. Olisi kiva tietää vähän enemmän, mitä esim. harrastat, teet työksesi ja sellaista. Ja etkö ole varattu?
J Jani Vieras 05.09.2005 #58 Soittakaa rohkeasti,niin kerron itsestäni tarkemmin. Tänne en millään viitsisi alkaa elämänkertaani sepustamaan. Soitelkaa rohkeasti,mä en pure...
Soittakaa rohkeasti,niin kerron itsestäni tarkemmin. Tänne en millään viitsisi alkaa elämänkertaani sepustamaan. Soitelkaa rohkeasti,mä en pure...
S Sixmilecross Vieras 05.09.2005 #59 Nyt Jani nämä leidit vaativat ihan selvää mainospuhetta, go for it!