Olen 37-vuotias narttu. Etsin isokalusteista miestä tummuviin syysiltoihin. Ei haittaa vaikka olet varattu, päin vastoin se tuo mukavaa lisäjännitettä. Toivon, että olet lihaksikas ja suurikokoinen, että voin käpertyä isoon kainaloosi. Pidetään yhdessä hauskaa tai sitten vaikka porukalla...........
Olen vapaa 52v tumma nainen... Asun hieman tampereen eteläpuolella. Olen aika rinnakas... Hieman pyöreä haluan rakastella pitkään, monta kertaa peräkkäin... Hitaasti, hellästi... Kerros, oletko ollut ennen vanhemman naisen kanssa? Tai yhdynnässä vielä ollenkaan...
Hieman Tampereen etelä puolelta olen minäkin... Pari kertaa olen rakastellut yli 50v naisen kanssa. Aivan mahtavia molemmat... En ole enään mikään ihan oppipoikanen. Uskaltaisitko soittaa,jos annan numeron?
Haluaisin hyvää, estotonta pitkään kestävää rakastelua, pidän pitkistä esileikeistä.Nautin mielettömästi kun saan antaa naiselle suuseksiä... En mä osaa sanoa mikä vanhemmissa naisissa kiinnostaa,mutta niin vaan on. Mun numero on 0407508721 jos haluat/uskallat ottaa yhteyttä. Olisi kiva jutella rauhassa ilman että kukaan pääsee väliin sotkemaan. Odotan soittoasi...