Vanhat tutit talteen muistoksi

Oletteko pitäneet tallessa lastenne vanhat tutit? Niitä meillä on muutama, ja ajattelin laittaa vaikka johonkin nauhaan muistoksi "jälkipolville". Kohtahan ne joutaisi linnuille nakatakin.

Oletteko keksineet mitään kivaa koristeellista tapaa, miten tallettaa vanhat tutit? Läpinäkyvä rasiako, jotteivät pölyttyisi? Vai ommella kartongille ja kehyksiin? En keksi hyvää ratkaisua, onko ideoita?
 
Mulla on molemmille pojille semmoinen "muistojen laatikko". Sinne oon kerännyt kaikkia vauva-ajan muistoja. Mm. keskosvauvan pienenpienenpieni body ja vaippa, tuttia, sukkaa, vauvakorttia yms. Lisäksi oon jemmaillut askarteluja, piirroksia, muistoja reissuista ja kaikkea pientä. Tosin alkaa jäädä alkuperäinen laatikko pieneksi ja oonkin ajatellut tuunata isommat pahvilaatikot kyseiseen tarkoitukseen.
 
Mulla on esikoisen tutit edelleen säästössä (ollu jo 11v), vaikka se ei niitä juuri pitänykään. Voikohan silikonisia käyttää vielä seuraavalle jos sellanen saadaan? Siis ei oo sellasia luonnonkumisia ruskeita, hapertuvia vaan läpinäkyviä.. jos kestää "vetotestin"?
Pitää yrittää säästää kaikessa mahdollisessa ku hedelmöityshoitoihi ollaan joutumassa.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuhlaMokka:
Mulla on molemmille pojille semmoinen "muistojen laatikko". Sinne oon kerännyt kaikkia vauva-ajan muistoja. Mm. keskosvauvan pienenpienenpieni body ja vaippa, tuttia, sukkaa, vauvakorttia yms. Lisäksi oon jemmaillut askarteluja, piirroksia, muistoja reissuista ja kaikkea pientä. Tosin alkaa jäädä alkuperäinen laatikko pieneksi ja oonkin ajatellut tuunata isommat pahvilaatikot kyseiseen tarkoitukseen.
ihana idea täytyy varastaa tuo
 

Yhteistyössä