Vanhat ex hääkuvat kirjahyllyssä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mariia26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mariia26

Uusi jäsen
26.05.2013
1
0
1
Olemme molemmat eronneet melkein 10 vuotta sitten pitkistä avioliitoista. Ole,,e seurustelleet kohta viisi vuotta. Ongelmani on että miesystäväni säilyttää hää albumejaan kirjahyllyssään, sekä tietenkin kaikkia muitakin kuvia ex vaimostaan ja itsestään. Minä olen itse hukannu ja hävittänyt kaiken ex mieheeni liittyvän paitsi tietysti lapset, mutta siis kaiken muun valokuvia myöten, siksi en nyt voikaan oikein ymmärtää toisen tapaa säilyttää kaikki, vieläkin. Pitääkö minun vain sulatella asia ja antaa olla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Vai mitä mieltä olette asiasta???

avioliitto on iso asia ja sen hajoaminen ei tarkoita, että kaikki siihen liittyvä pitäisi hävittää. varsinkaan jos on lapsia.
ite säilytän kyllä kuvat ja muut lapsia varten. saavat ne itelleen sitten ko ovat aikusia. itellä on 11 vuotta liittoa takana ja kuvia lasten isästä lasten kans edelleen pirtin seinillä ja saavat sielä pysyäkin. sovussa erottiin enkä ymmärää miksi lapsia hämmentäisin suotta hävittämällä kuvat isästä?!
myös sormukset on mulla käytössä edelleen, kylläki eri sormissa;) sormukset on tosi hienoja enkä varmasti luovu niistä koskaan!

Yhteistyössä