Vanhan ystävän menetys :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierus

Vieras
Tuntuu kurjalta, kun ystävä ei enää halua olla tekemissä. Ala-asteelta oltu kavereita. Yläaste käytiin eri kouluissa, mutta vapaa-ajalla yhdessä oltiin. Lukiossa samassa koulussa ja lukion jälkeenkin kavereita oltiin. Sitten tiet erkani, että asuttiin useamman sadan kilometrin päässä, mutta yhteyttä pidettiin muutamia kertoja vuodessa. Nyt välimatkaa ollut vuosia vajaa 100 km, mutta ystävyys on väljähtänyt täysin. Viimeksi nähtiin pikaisesti viime kesänä.

Talven aikana soitin yhden kerran hänelle. Maaliskuussa laitoin viestiä, että nähtäisiinkö kun olin menossa sinne päin ostoksille. Ei sopinut kun hällä oli muuta. Pahoitteli viestissä kovasti ja puhui seuraavasta kerrasta. Odottelin sieltä päin yhteyttä, mutta ei kuulunut. Nyt sitten päivällä soitin hänelle. Ei vastannut ja vastasoittoa olen odotellut. Tuntuu kurjalta. Oikesti mulla on ikävä tätä ihmistä. Tiet on erkaantuneet kun elämäntilanteetkin eria. Itsellä monta lasta, hällä ei perhettä. Ystäviä ei mulla montaa ole ja tuntuu, että kaikki niin kiireisiä. Yksinäinen olo.

Yhteistyössä