Vanha? rautainen lastenkiikku, kenen valmistama? Vuosi? Kuvia on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiskä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiskä"

Vieras
Tälläinen kirppislöytö tänään, olis kiva tietää vähän historiikkia. Tietäiskö siis joku koska tälläistä on valmistettu? Mahd.ketä valmistaja?

ja vielä arvatkaa paljon maksoi / paljon maksaisit =) haluaisin tietää maksoinko liikaa... oli vaan niin ihana et oli pakko ostaa =)

mhucs8.jpg

Maksoi varmaan 2e.. mut toi on vaarallinen häkkyrä, kannattaa olla aina vieressä jos lapsen tuohon päästää. Tosta kun tipahtaa ja jää päästään kiinni tuohon ohjaustankoon... Oon itse pari kertaa tuollaisen nähnyt, mut jättäny kirppikselle, ei hinnan, vaan turvallisuuden takia...

[QUOTE="vieras";23995558]Maksoi varmaan 2e.. mut toi on vaarallinen häkkyrä, kannattaa olla aina vieressä jos lapsen tuohon päästää. Tosta kun tipahtaa ja jää päästään kiinni tuohon ohjaustankoon... Oon itse pari kertaa tuollaisen nähnyt, mut jättäny kirppikselle, ei hinnan, vaan turvallisuuden takia...[/QUOTE]
Saa olla perunan kokonen pää, joka tuosta välistä mahtuu.

[QUOTE="vieras";23995576]Saa olla perunan kokonen pää, joka tuosta välistä mahtuu.[/QUOTE]

Tarkoitin tuota putkea mikä menee ratin ja istuimen välissä jos et itse sitä kuvasta tajunnut.

[QUOTE="vieras";23995558]Maksoi varmaan 2e.. mut toi on vaarallinen häkkyrä, kannattaa olla aina vieressä jos lapsen tuohon päästää. Tosta kun tipahtaa ja jää päästään kiinni tuohon ohjaustankoon... Oon itse pari kertaa tuollaisen nähnyt, mut jättäny kirppikselle, ei hinnan, vaan turvallisuuden takia...[/QUOTE]

=) ei tuo minusta sen vaarallisempi ole kuin muutkaan kiikut =) Ja ei kyllä 2€ lähtenyt =)

[QUOTE="Hui";23995591]oli jollain varpaat jalaksien alla...ei vaan toimi...kokemuksesta tiedän...[/QUOTE]

Juu varpaat kyllä jää helposti tuon puisen osan alle, jos jalat ei ole sen päällä =)