"Vanha" nainen ja nuori poika seurustelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua piiritti töissä yks 15 vuotta nuorempi kossi. (vaiks mä oon naimisissa enkä ollut kiinnostunut). Eikun perustetta vänkää että miksi ei ja ei ikä voi ratkaista tämmöistä.
Paitsi että voi. Mitäs kun se kolli 30 vuotiaana tajuaa et sa tahtoo omia lapsia? Sen vanhan muijan kanssa ei onnaa, ja siihen loppuu se suhde. Mä en ainakaan vois ryhtyä seurustelemaan "väliaikaisesti" kymmeneksi vuodeksi, kunnes toinen tulee tajuihinsa...

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Aikuisethan saa tehdä mitä haluaa. Ei kaivelis mun napaa.

Näin. Saattaisin hiljaa mielessäni vähän ihmetellä aloitusviestissä mainittua järjestelyä, mutta meitä on moneen junaan, eikä tulisi kyllä mieleenkään alkaa sen enempää kauhistelemaan. Ikäero on parin oma asia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua piiritti töissä yks 15 vuotta nuorempi kossi. (vaiks mä oon naimisissa enkä ollut kiinnostunut). Eikun perustetta vänkää että miksi ei ja ei ikä voi ratkaista tämmöistä.
Paitsi että voi. Mitäs kun se kolli 30 vuotiaana tajuaa et sa tahtoo omia lapsia? Sen vanhan muijan kanssa ei onnaa, ja siihen loppuu se suhde. Mä en ainakaan vois ryhtyä seurustelemaan "väliaikaisesti" kymmeneksi vuodeksi, kunnes toinen tulee tajuihinsa...

Omassa suhteessani ei ikäero ole näin suuri, mutta olen kyllä sitä mieltä, että lastensaannista ja muustakin kannattaa ehkä puhua jo vähän aikaisemmin ku vasta sitten, ku tilanne olis ajankohtanen... Niinku mistä tahansa muustaki asiasta puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Omassa suhteessani ei ikäero ole näin suuri, mutta olen kyllä sitä mieltä, että lastensaannista ja muustakin kannattaa ehkä puhua jo vähän aikaisemmin ku vasta sitten, ku tilanne olis ajankohtanen... Niinku mistä tahansa muustaki asiasta puhutaan.

Kertun poka vaihtoi nyrkki-kyllikin kerttu-kyllikkiin =)

Vaikea sanoa, mitä heistä ajattelisin kun pitäisi ensin nähdä ja tuntea kyseiset ihmiset.

Itsellä ja miehellä on 16 vuotta ikäeroa ja kyllä se ainakin alkuvuosina oli "vanha ämmä ja nuori poika"-kombinaatio (21-vuotias "poika" ja 37-vuotias suurperheellinen leskimuori)

Nyt kun aikaa kulunut niin ehkä vähän tasaantunut ero, mutta kyllä se numeroissa yhä tuo sama 16 on ja sellaisena pysyy.

:)

Näin tuntuu olevan.

Miks naisella ei sitten saisi olla todella nuori mies? Ihan yhtä hyväksyttyä/tuomittua tuon pitäisi olla molemmin päin.

no musta 19v ja 42v kumminkin päin on liikaa. vanhempi voi olla nuoremman äiti/isä :/ siin menee mun raja...

mutta mikä mä olen sanomaan. Jos tytär tois itseään 23v vanhemman miehen kotiin niin pakko myöntää mut en hyväksy. Siinä vaiheessa vävy olis vanhempi kuin oma isänsä.

Mitä mieltä olette mun viimeaikaisista suhteista?

minä 40v. mies 35v.
minä 39v. mies 30v.
minä 35v. mies 27v.
minä 32v. mies 25v.

Noin äkkispäätä kiinnittää huomiota lause "viimeaikaisista suhteista" ja suhteiden lyhyys.
Olen pahoittani puolestasi ettei mikään suhde ole onnistunut.
Vaikuttaa surulliselle.

Ei mua haittaisi ikäero, olen myöskin enemmpän kallellaan reilusti itseäni vanhempiin naisiin.. heitä vain on vaikea löytää mistään, jos täällä heitä käy niin voipi kirjoitella meiliä sinkkukundi@hotmail.com :)

Mä en hirmusti jaksa mieltä olla, mutta pikaisesti tuumittuna seurustelu ookoo mut sit jos aletaan vakavampaa parisuhdetta, perhettä ja lapsia niin väittäisin että vitulleen menee.

Mitä tarkoitatte tuolla, että etsii äitihahmoa? Joku joka laittaa ruokaa, pesee pyykkiä ja antaa viikkorahaa? joku jonka syliin voi mennä itkemään kun sattuu sormeen? Joku jota voi nussia niinkuin omaa äitiäänkin?

Yhteistyössä