"Vanha" nainen ja nuori poika seurustelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taine

Vieras
Eli siis tämähän on päivän ilmiö (? ). Mutta mitäs sanoisitte, jos tuttavapiiriin oikeasti ilmestyisi seurusteleva pariskunta, jossa poika on 19 ja nainen 42? Poika näyttää vielä nuoremmalta kuin on, suorastaan teiniltä, nainenkin näyttää ikäistään vähän nuoremmalta.

Joo... Olen pitänyt itseäni tooosi suvaitsevaisena. Mutta nyt kun tuttavapiiriin todellakin pelmahti tämmöinen pari, naamani taisi venähtää. Tuntuu jotenkin kuvottavalle. Naisella on seksihurjastelijan maine, poika (tai siis mies ) näytti niin viattomalta... Säälittää sen vanhemmat... Siis en halua tuomita, mutta on eri asia olla suvaitsevainen niin kauan, kuin tällaista paria ei ole lähipiirissä...

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
En kai mitään...en voi sanoa mitään kun oma mies on kymmenen vuotta nuorempi minua.

Tässä ikäeroa on paljon enemmän... 10 vuotta ei ole vielä mitään ;). Ja muutenkin, ikäero tasoittuu kun toinen on 30, toinen 40, tai toinen on 40, toinen 50...

Ei välttämättä tod ole kyse mistään puumasta, itse olen aina pitänyt vastaavasti itseäni aika reilusti vanhemmista miehistä, oman ikäiset kun ovat aina tuntuneet niin raakileilta ja naiveilta. Että Voihan 19 vee poikakin kokea että samanikäiset tytöt on ihan kakaroita =)

Alkuperäinen kirjoittaja taine:
En kai mitään...en voi sanoa mitään kun oma mies on kymmenen vuotta nuorempi minua.

Tässä ikäeroa on paljon enemmän... 10 vuotta ei ole vielä mitään ;). Ja muutenkin, ikäero tasoittuu kun toinen on 30, toinen 40, tai toinen on 40, toinen 50...

Niinkuin sanoin en sanoisi mitään....varsinkaan kun tiedän mitä olen itse tehnyt elämäni aikana :D

Niin... Oli kyllä aika kamala tilanne kohdata pari kasvotusten eräissä juhlissa, varsinkin kun asia tuli yllätyksenä, en kovin usein tätä tuttavaa tapaa. En saanut millään puristettua kuin väkinäisen hymyn :( Mieheni ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. Huomasin, että leuka loksahti, eikä se ensin edes älynnyt, että kyse on mamman uudesta poikakaverista :o

Mutta silti on ihan ok kun 40v mies ottaa 19v naisen itselleen ja mies on jo vanhankin näköinen....

Näin tuntuu olevan.

Miks naisella ei sitten saisi olla todella nuori mies? Ihan yhtä hyväksyttyä/tuomittua tuon pitäisi olla molemmin päin.

Nooh musta on eriasia tuo 10v ikäero, kun yli 20v... varsinkin kun toinen osapuoli on alle 20v :/

Vaikka huono mäkään oon sanomaan kun itsellä 10v vanhempi mies ;)

Kunhan molemmat ovat taysipaisia niin mitapa ulkopuolisten siihen sanomaan. Vaikka poika olisikin aitihahmoa etsimassa ja suhde silti toimii ja tyydyttaa molempia niin mika siita silloin tekisi "pahan".

Toisaalta, en juuri hurraisi jos kyseessa olisi oma poika... sen verran kaksinaismoralismia tassa asiassa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Aikuisethan saa tehdä mitä haluaa. Ei kaivelis mun napaa.

19 v on ihan ipana verrattuna 42-vuotiaseen naiseen tai mieheen :(
Olisin järkyttynyt, jos oma lapseni olisi niin rikki, että tuntisi tarvetta tuollaiseen ikäeroon.

Alkuperäinen kirjoittaja taine:
Eli siis tämähän on päivän ilmiö (? ). Mutta mitäs sanoisitte, jos tuttavapiiriin oikeasti ilmestyisi seurusteleva pariskunta, jossa poika on 19 ja nainen 42? Poika näyttää vielä nuoremmalta kuin on, suorastaan teiniltä, nainenkin näyttää ikäistään vähän nuoremmalta.

No sehän on teini, huom.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Aikuisethan saa tehdä mitä haluaa. Ei kaivelis mun napaa.

19 v on ihan ipana verrattuna 42-vuotiaseen naiseen tai mieheen :(
Olisin järkyttynyt, jos oma lapseni olisi niin rikki, että tuntisi tarvetta tuollaiseen ikäeroon.

Se on täysi-ikäinen ja vapaa valitsemaan miten parhaaksi näkee. Mikä ihme antaa muille oikeuden tuomita toisten ratkaisut?

Yhteistyössä