Vanha mummo kouri alapäätäni kassajonossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shokki

Vieras
käännyin ihmeessäni kun tunsin käden hierovan haarojani housujen päältä. Pelästyin ensin kun tajusin että se on jonkun käsi, vielä enemmän pelästyin kun muhun oli liimaantuneena n.80v vanha muija. Tönäsin sen kauemmas ja mulkasin vihasesti, se vaan tuijotti rilliensä läpi mun persettä. En tiedä tajusiko myyjä mitä tapahtui, tuijotti mua omituisesti. :( :x
Eikö missään saa enöää olla rauhassa.

Tais olla latvastaan sekaisin. Meidän lähikaupassa käy sellainen mummo, joka ei kouri mutta saa välillä kauheita raivareita. Huutaa saatanaperkelettä, haukkuu kassaa ja asiakkaita ja melkein sylkee ihmisten päälle. "Syyksi" riittää jos siihen katsoo, tai välillä se ettei katso. Tai jos laittaa tavaransa liian nopeasti tai liian hitaasti ostoshihnalle, kun on ton mummon jälkeen menossa kassalle. Tai jos kassanhoitaja tervehtii, tai ei tervehdi. Lista on loputon.
Ei sen vian tarvitse kovin iso olla, jos se on korvien välissä.

[QUOTE="vieras";23710861]Tais olla latvastaan sekaisin. Meidän lähikaupassa käy sellainen mummo, joka ei kouri mutta saa välillä kauheita raivareita. Huutaa saatanaperkelettä, haukkuu kassaa ja asiakkaita ja melkein sylkee ihmisten päälle. "Syyksi" riittää jos siihen katsoo, tai välillä se ettei katso. Tai jos laittaa tavaransa liian nopeasti tai liian hitaasti ostoshihnalle, kun on ton mummon jälkeen menossa kassalle. Tai jos kassanhoitaja tervehtii, tai ei tervehdi. Lista on loputon.
Ei sen vian tarvitse kovin iso olla, jos se on korvien välissä.[/QUOTE]
[video=youtube;_6eA07P684E]http://www.youtube.com/watch?v=_6eA07P684E[/video]

:D

Hyi- tiedän miltä susta tuntuu... viime kesänä seisoin bussipysäkillä vaunujen kanssa, kun eräs vanha äijä kävi kourasemassa mun persettä(siis silleen ihan kunnolla, niin että sattui) ja sitten se kipitti karkuun. Jäin vaan seisomaan suu auki, että mitä hittoa just tapahtu? Mulle tuli tosi käytetty olo :(

Yhteistyössä