P
plööh
Vieras
huomattiin vasta myöhemmin että kortsussa oli päiväys 2012-07...eli olikohan mennyt vanhaksi...voikohan siitä olla jotain haittaa...?ainakin ehjänä säilyi aktin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:toi taitaa tarkottaa et menee vanhaks heinäkuussa 2012....
Alkuperäinen kirjoittaja plööh:huomattiin vasta myöhemmin että kortsussa oli päiväys 2012-07...eli olikohan mennyt vanhaksi...voikohan siitä olla jotain haittaa...?ainakin ehjänä säilyi aktin...
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:toi taitaa tarkottaa et menee vanhaks heinäkuussa 2012....
Näin ymmärtäisin myös.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän toi mikään vanha ole. Miksi ihmeessä kysyit Kelalta kortsun päiväystä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:toi taitaa tarkottaa et menee vanhaks heinäkuussa 2012....
Näin ymmärtäisin myös.
Yhdyn tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:vähän samaan kategoriaan kuuluu mun mieltä askarruttava kysymys: miten puoli vuotta sitten umpeutunut parasta ennen päiväys vaikuttaa liukkariin? löysin kaapista ja nyt askarruttaaeiks se enää ole yhtä liukasta vai mitä häh?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:vähän samaan kategoriaan kuuluu mun mieltä askarruttava kysymys: miten puoli vuotta sitten umpeutunut parasta ennen päiväys vaikuttaa liukkariin? löysin kaapista ja nyt askarruttaaeiks se enää ole yhtä liukasta vai mitä häh?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän toi mikään vanha ole. Miksi ihmeessä kysyit Kelalta kortsun päiväystä![]()
![]()
Jos vaikka oli äp:n kortsupakkaus ja epäilys että Kela tunkee sinne vanhenevaa tavaraa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:vähän samaan kategoriaan kuuluu mun mieltä askarruttava kysymys: miten puoli vuotta sitten umpeutunut parasta ennen päiväys vaikuttaa liukkariin? löysin kaapista ja nyt askarruttaaeiks se enää ole yhtä liukasta vai mitä häh?
![]()
sun pitää kokeilla :xmas: