vanha kondomi

  • Viestiketjun aloittaja plööh
  • Ensimmäinen viesti
plööh
huomattiin vasta myöhemmin että kortsussa oli päiväys 2012-07...eli olikohan mennyt vanhaksi...voikohan siitä olla jotain haittaa...?ainakin ehjänä säilyi aktin...
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja plööh:
huomattiin vasta myöhemmin että kortsussa oli päiväys 2012-07...eli olikohan mennyt vanhaksi...voikohan siitä olla jotain haittaa...?ainakin ehjänä säilyi aktin...
Amerikkalainen tapa ilmaista päiväykset eli vuonna 2012 kuukausi
 
vähän samaan kategoriaan kuuluu mun mieltä askarruttava kysymys: miten puoli vuotta sitten umpeutunut parasta ennen päiväys vaikuttaa liukkariin? löysin kaapista ja nyt askarruttaa :D eiks se enää ole yhtä liukasta vai mitä häh? :D
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
toi taitaa tarkottaa et menee vanhaks heinäkuussa 2012....
Näin ymmärtäisin myös.
Yhdyn tähän.
Näin on, elintarvikkeisiin laitetaan päiväntarkkuudella, jos on herkästi/nopeasti pilaantuvaa, mutta kyllä tuollaiset pidempään kestävät "parasta ennen päivät" on kuukauden tarkkuudella, eli tuo oli 2012 heinäkuussa menossa vanhaksi, tai siis sen toimivuus taataan siihen asti, ei se senjälkeenkään ole käyttökelvoton, mutta käyttäjä ottaa riskin, että se saattaa olla jollain tapaa heikompi sen parasta ennen-ajan jälkeen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:
vähän samaan kategoriaan kuuluu mun mieltä askarruttava kysymys: miten puoli vuotta sitten umpeutunut parasta ennen päiväys vaikuttaa liukkariin? löysin kaapista ja nyt askarruttaa :D eiks se enää ole yhtä liukasta vai mitä häh? :D
sun pitää kokeilla :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:
vähän samaan kategoriaan kuuluu mun mieltä askarruttava kysymys: miten puoli vuotta sitten umpeutunut parasta ennen päiväys vaikuttaa liukkariin? löysin kaapista ja nyt askarruttaa :D eiks se enää ole yhtä liukasta vai mitä häh? :D
Riippuu siitä, mitä aineita siinä on
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän toi mikään vanha ole. Miksi ihmeessä kysyit Kelalta kortsun päiväystä :D :D
Jos vaikka oli äp:n kortsupakkaus ja epäilys että Kela tunkee sinne vanhenevaa tavaraa
Ok no täähän oli ihan järkevä selitys. Kuulosti niin omituiselta. Enpä olis itte keksinyt mitään :D
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:
vähän samaan kategoriaan kuuluu mun mieltä askarruttava kysymys: miten puoli vuotta sitten umpeutunut parasta ennen päiväys vaikuttaa liukkariin? löysin kaapista ja nyt askarruttaa :D eiks se enää ole yhtä liukasta vai mitä häh? :D
Voi olla ettei ole enää niin puhdasta, tai koostumus voi muuttua. Usein ei muutu niin nopeasti, mutta tosiaan valmistaja takaa, että oikein säilytettynä on hyvää vähintään tuohon päivään asti, voi olla hyvää pitkään jälkeenkin.

Parasta ennen ja viimeinen käyttöpäivä on eri asia, ensimmäinen tosiaan voi olla ihan hyvää jälkeenkin päin, mutta viimeinen käyttöpäivä on esimerkikisi pilaantuvissa elintarvikkeissa, jotka saattavat pilaantua nopeasti viimeisen päivän jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:
vähän samaan kategoriaan kuuluu mun mieltä askarruttava kysymys: miten puoli vuotta sitten umpeutunut parasta ennen päiväys vaikuttaa liukkariin? löysin kaapista ja nyt askarruttaa :D eiks se enää ole yhtä liukasta vai mitä häh? :D
sun pitää kokeilla :xmas:
Todennäköisesti tarviikin :D Meinaan sen verran häiritsee se et mitä tapahtuu kun liukkari vanhenee. Ehkä olen jo myöhemmin tänään viisaampi asian suhteen :D
 
Jak
Kyllä se saattaa kestääkin, mutta kannattaa heittää pois. Vaimo on tarkkana päiväyksistä ja ei suostu vanhalla naimaan, kun pelkää, että on jäjellä vain sport mallinen kumi, siis rengas.
 

Yhteistyössä