Vangit pahoinpitelivät raiskauksesta tuomitun turvapaikanhakijan vankilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaksi Kuopion vankilan vankia hakkasi törkeästä raiskauksesta tuomitun syyrialaisen turvapaikanhakijan sairaalakuntoon Kuopion vankilassa marraskuussa 2018.

Syyrialainen keski-ikäinen mies oli tuomittu nuoren naisen raiskauksesta Keski-Suomessa ja passitettu Kuopion vankilaan.

Vankilan ruokalassa muut vangit olivat kysyneet syyrialaisvangilta hänen tuomiostaan, johon mies yritti valehdella, että hänet oli tuomittu törkeästä huumausainerikoksesta.

Pian sen jälkeen miehen selliin tuli kolme miestä, joista yksi nuori kuopiolaismies toimi tulkkina. Kaksi miestä alkoi hakata miestä kasvoihin ja rintaan. Uhriksi joutuneen miehen seuraavat muistikuvat olivat vasta tajuihinsa tulosta Kuopion yliopistollisessa sairaalassa.

Hieno homma! :D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Seksuaalirikollisilla on yleensä vaikeaa vankilassa.

Siis, ihan oikeestiko tällasta tapahtuu vankilassa? Mä oon luullut, että on vain ihan puhetta, että vankilassa hakataan jos on raiskauksesta tuomittu.

Vankiloissa on tarkka hierarkia. Järjestäytynyt rikollisuus on hierarkian huipulla, seksuaalirikolliset pohjalla. Pedofiilejä ei voi päästää muiden vankien sekaan ollenkaan. Monella vangilla voi olla omia lapsia, eikä epäröi käyttää väkivaltaa pedofiilejä kohtaan. Olen opiskeluaikana käynyt opintokäynnillä vankilassa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Voi voihan vitsit. Oli tämä hakattu raiskari unohtanut sen turvallinen Oulu -kampanjan tiputanssin. Olis voinu pistää jalalla koreasti siinä poikain’ edessä, niin ehkä ei olisi tullut turpiinkaan. ”This is my private square...” ja miten se meni. Harmi ettei hoksannut tuota.

päinvastoin
Mä ainakin inhoan ihan tasapuolisesti kaikkia raiskaajia ja kaikkia väkivaltarikollisia enkä muuta mielipidettäni esim ihonvärin takia, entäs sä?
Syyrialaiset kyllä ovat aika samanvärisiä kuin mekin. Ei tuohon hakkaamiseen sen paremmin kuin raiskaamiseenkaan ollut syynä ihonväri, vaan raiskaajan arvomaailma, joka aika pitkälti johtunee hänen uskonnostaan.

Yhteistyössä