Valvooko joku vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Selina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Selina";25340817]Ammuit itseäsi raketilla?
Ens kerralla parempi tuuri ;D[/QUOTE]

Nainen sekoitti mun pään ihanuudellaan. Oli oikeasti yksi parhaista uusista vuosista ikinä.

:wave: Valvon kun en pysty nukkumaankaan. Kurkkuun sattuu niin paljon, et harkitsen jopa päivystykseen istumaan menoa..saiskohan sinne ees mennä kun ei oo akuutti vaiva?Ei jaksais ootella huomiseen.
"Nukuin" tuossa siis muutaman tunnin kylläkin jo..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:wave: Valvon kun en pysty nukkumaankaan. Kurkkuun sattuu niin paljon, et harkitsen jopa päivystykseen istumaan menoa..saiskohan sinne ees mennä kun ei oo akuutti vaiva?Ei jaksais ootella huomiseen.
"Nukuin" tuossa siis muutaman tunnin kylläkin jo..

Saathan toki mennä.. voi olla vaikka paise nielussa, kun noin pahana on! : /
Hirveesti jaksuja sinne!! :hug:

Saathan toki mennä.. voi olla vaikka paise nielussa, kun noin pahana on! : /
Hirveesti jaksuja sinne!! :hug:

Kiitos..ennen joulua tää tauti alkoi hiipimään päälle, mut nyt muutama viime päivä on olleet aika kestämättömiä.
Aiemmin viikolla kävin s-hoitajalla joka ei muuta tehny ku katsoi pikatestillä että ei oo angiinaa ja antoi pari pv sairaslomaa. Ei vaan tunnu auttavan mikään.

Kiitos..ennen joulua tää tauti alkoi hiipimään päälle, mut nyt muutama viime päivä on olleet aika kestämättömiä.
Aiemmin viikolla kävin s-hoitajalla joka ei muuta tehny ku katsoi pikatestillä että ei oo angiinaa ja antoi pari pv sairaslomaa. Ei vaan tunnu auttavan mikään.

Kyllä minä sinuna menisin, jos on noin kipeä ja kuitenkin kestänyt jo noin kauan!
Se hyvä puoli ainakin täällä on tähän aikaan, kun joutuu menemään ihan sairaalaan niin siellä ottavat verikokeet ym.

Kyllä minä sinuna menisin, jos on noin kipeä ja kuitenkin kestänyt jo noin kauan!
Se hyvä puoli ainakin täällä on tähän aikaan, kun joutuu menemään ihan sairaalaan niin siellä ottavat verikokeet ym.

Minulta on pari kertaa otettu verikokeet ja kaikki mahdolliset tutkimukset mitä maailmasta löytyy kun olen ollut kipeä. Mitään ei ole löytynyt koskaan, mutta niinhän ne lekurit sitten sanoo, että et voi olla kipeä koska heidän papereista ei löydy sellaista kohtaa että olet kipeä.

Lääketiede ei tiedä kaikkea ja veikkaan, että joskus nämä ihmeelliset sairaudet ovat psyykkisiä ei fyysisiä. Seuraavan kerran marssin suoraan kallonkutistajalle.

Yhteistyössä